Saturday , April 29 2017
Home / Gossip Panas / A. Aida berang Ameng fitnah aniaya dia

A. Aida berang Ameng fitnah aniaya dia

Nampaknya bekas isteri Ameng, si A.Aida sudah mengamuk dengan kenyataan Ameng tempoh hari kerana Ameng dikatakan menuduh A. Aida dan suaminya berkomplot untuk menjatuhkannya dengan memasukkan dadah ke dalam tubuh dia.

Antara kata-kata A. Aida

Saya akan dedahkan segala-galanya di dalam sidang akhbar nanti. Saya sudah tidak boleh sabar lagi dengan sikap Ameng

Tambahnye lagi

Satu sen pun dia tak bagi nafkah anak… dia nak cakap banyak pula. Saya dah lama bersabar. Kali ini saya tak boleh berdiam diri lagi. Saya akan dedahkan semuanya.

A. Aida bertindak untuk menyaman pulak si Ameng ni kerana memfitnah dia pulak. Aduyai korang berdue ni, bila nak habis? Masing-masing kan dah ada life masing-masing.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Adakah lelaki dalam gambar ini kekasih Fasha Sandha?

Fasha Sandha telah mengakui kepada media bahawa dia kini sedang berkenal rapat dengan seorang jejaka ...

7 comments

  1. media berat sebelah

    BACA NI!!!!media xpernah menyiarkan perkara nie…media yg berat sebelah!!!!

    http://kelantanfa.com/penyokong-kelantan-koma-dib

  2. hahaha..bola pun ada kat cni!!!!!!

  3. lantak ko la aida oii..kejap elok kejap idok..mcm2 la artis sume..sume prangai xbleh blah!!

counter statistics