Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Aaron Aziz bersama isteri di Mekah mengerjakan umrah (3 gambar)

Aaron Aziz bersama isteri di Mekah mengerjakan umrah (3 gambar)

Rezeki menjadi rakyat Malaysia ni, opss sentap pulak Zed Zaidi nanti ni. Ape pun, ni gambar terkini pasangan romantik Aaron Aziz bersama isterinye, Diyana Halik ketika mengerjakan umrah. Mereka meninggalkan Malaysia sudah hampir 2 minggu untuk mengerjakan umrah, dan gambar-gambar ini dikongsi buat peminat melalui laman sosial Instagram.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

9 comments

  1. lepas ni balik dari mekah tu soh bini tutup aurat bg elok2…jgn la dok dedah tunjuk kat org…..aurat isteri hanya pada suami….

  2. best…..suke…suke….sgpore ke,mlysia ke,mana2 ke…mereka tetap manusia..hamba Allah:D

  3. hidup aaron aziz. hidop zed zaidi. takmo gadoh2,same2 Islam 🙂

  4. perggh..kalau akula artis,, pergi mekah nak buat ibadat tak adela aku nak tangkap gambar pastu sebarkan kat orang yang aku tengah buat ibadat.. takut riak.. biarlah tuhan saja yang tahu.. niat tu kena ikhlas bukan sebab nak menunjuk2..

  5. Lepastu rambut pon jangan kaler2 dah

  6. alhamdulilah..murah reseki dia Allah kasi…
    pergi berkali2 tapi aurat masih dibuka..semoga kali ni Allah memberi hidayah untuk menutup aurat

  7. peminat setia aaron

    alhmdulillah..ad rzeki prgi haji..smoga allah beri hidayah kpda diyana…aminn..

  8. waa..best nyer …

  9. allahamdullllah bagus jangan main dengan jasmin hamid ya

counter statistics