Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Aaron Aziz dukung Adira AF8 di AJL27 menjadi trending (1 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

15 comments

  1. mcm bodoh je motip nak dukung2 neh. tak relevant langsung. melayu islam pulak. zzzzzz

  2. Xda cr lain ke selain dukung cm2?

  3. tak patut tak patut. Jadi alim jap, ni lah sebab diharamkan hiburan.

  4. ish..ish…xpatut xpatut…xperlu kot nk wat gitu…cam dA xde idea laen…

  5. jgn risau…adira kan lesbian..manede napsu kt laki…

  6. Hok aloh.. BAPOK dok DUKUNG ANOK tu.. tok GEGE pung… dukung anok lagi MULIA

  7. aduhh….g la dukung hapis sane tu kn x de mslh….hahaag

  8. jgn jadikan sbg faktor untuk takut dokong adira haha

  9. X marah ke bini dia.kalau laki aku buat cam tu siap le kene ngan aku.ank2 tgk x malu ke.

  10. setakat dukung tu tak jadi masalah lah. kalau belakon lagi teruk aksi. Kalau takut untuk buat salah, jangan masuk industri hiburan. duduk rumah saja. kawen. kan senang. Org yg mengata tu sebenarnya lebih jahat lagi. dammmm

  11. Dia tu org islam .orang bukan mengata coma mengingat.itulah industri hiburan di msia.msia buleh.semua kat situ dah biasa.artis katakan.kita yang kat luar ni org biasa Sbab itu kita nsihat.ingat mengingat sesama saudara seislam.orang yg dah kawin jgn buat cam tu.

  12. yang gi tengok tv tu buat apa..tukar la channel al jazeera ke, awani ke,tak pun tutup je tv….macam la Aaaron Aziz tu baca posting ni,…hahaha…

  13. yg komen bukan2 tu mcm la alim sgt..hahahaaha..

  14. aaron….. dukong saya juga boley tak????

counter statistics