Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Abby Abadi dan Zul Ariffin di ABPBH08

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

30 comments

  1. kahwinkan mereka

  2. DAH LE JGN KERUHKAN LG KEADAAN…TANYA PADA DIRI MASING2 ADAKAH KITA YG SEMPURNA SEGALANYA….JGN HYA MENCARI SILAP ORG SHJ, DIRI KITA SENDIRI PUN BELUM TENTU LG…BERILAH PD EMPUNYA DIRI KETENANGAN JGN ASYIK NK PRESS AJE…

  3. SUDAH LE TU..KITA TYA PADA DIRI KITA SENDIRI APAKAH KITA INI SUDAH CUKUP SEMPURNA UTK KITA MENILAI DIRI ORG LAIN….BERILAH DIA KETENANGAN…JGN PRESS PERKARA2 YG TK MENDTGKAN FAEDAH LG…..DH BYK SGT RASANYA PERKARA NEGATIF YG UMUM CUBA UTARAKAN….CUKUPLAH….

  4. mamat nie menggelikan tekak…

  5. ABBY DAH LAMA X DAPAT BATANG…

  6. dlu kesian kt abby ni, skrg nyampah plak. dah ade bf baru pun tkyah la nak tunjuk gila2. fine..sume org tau ko boleh hidup happy tanpa norman. tp rilek2 sudah la.

  7. scboy…bawa2 mengucap…kita nie org melayu b'agama islam…penuh budaya dan adab sopan..budi bahasa jaga sikit…apa salah abby pada awk????kepada jen…adakah anda mengetahui abby happy atau tidak???apakah anda mengetahui apa yg sedang abby harungi? seandainya anda b'kata dulu kesian kt abby..setakat hya dibibir mata haya memadang di tv dan paper..setakat kesian tiada tindakan umpama tak perlu b'kata2.tanda pada diri sendiri apakah aku benar2 mengenali abby abadi atau sekadar tahu dia sebg seorg selebriti shj…oleh itu renung2kan….jgn menghukum org sekiranya kita sendiri tak tahu kebenarannya …tq wassalam

  8. ape la abby ni..tgk dh gedik n gatai sgt dh ropenye..x abeh berkepik dgn laki muda tu..x de maruah ker org tgk..tu la artis ke kalo dh janda mula la dh gatei semcm..

  9. suka ati abby la nk bekepit dgn siapa… yg kmu sibuk2 napa?jeles? kan da single pn… ok la tu dr pd mengenang kisah lama.. baik buka buku baru..

  10. gelagat kedue2nye menggelikan ketiak aku, abby ni plak daripde org simpati bertukar benci/meluat, perangai pon 2×5 ngan ex-hubby die…cit poodah

  11. mamat murahan la ko nie zul…demi utk glamor, sanggup mengekor abby ke mana saja..abby tu plak, x nak kalah ngan bekas cik abang dia…UWWEKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!

  12. tolonglah…laki bini 2 x 5…abiskan edah dulu abby oi…ingat sama anak kat umah…

  13. puan/cik syida…apa awk ckp nie..awk tahu tk edah tu apa, berapa hari dsbnya…cuba awk tlg kirakan utk abby….awk tahu ke dia ingat kt ank ke tidak??? harap2 pi siasat dulu sebelum menunding jari kt org…b'dosa besar tau, buat fitnah…kt pdg mashyar esk nnti tk jumpa abby ssh lak…renung2kanlah sebelum m'hentam org…..

  14. entahla. lantak depa la..

  15. bersederhanalah dalam apa jua yang kita lakukan…tak payah nak menunjuk-nunjuk…mula-mula orang simpati dah bertukar jadi meluat…back to the basic…menunjuk-nunjuk tu harammm….berduaan macam laki bini walaupun di khalayak ramai tu harammm….moden tu moden jugak lah…adat melayu dibuang jangan….

  16. sokong dr Rem
    Abby dan Norman 2 x 5 = 10

  17. yo laaaa shida dlm edah lagi dah gi ke negara china

  18. xtau laaa artis kita.. byk yg terpesong..
    tambahan lak ramai pihak yg jadikan artis sebagai idola n cth..
    adalah x wajar.. kerana byk yg bda x elok blaku..
    xperlu kita nak ikut budaya barat.. 2 sume x btl…
    n hrp media pun mengurangkan menayangkan artis yg berpakaian seksi..

  19. aris wey…korang pun kner ar taw..law xder cter2 camni..korang membebel cakap bosan lar pe lar..law ader korang kutuk2….memg sume xsempurna dalam dunia ni…tp law xderc wartawan artis xlaku taw…xder artis wartawan xmakan lar….so paham2 lar…cm korang gak belajar dlu2 xder ckgu xdapat ilmu xder murid ckgu xder kjer..masing2 plu same plu…tu lar rantai dunia….

  20. Saya rasa biarlah beri ruang untuk abby abadi mempunyai kebahagiaannya. Bukan mudah melayari bahtera kehidupan dengan tiga anak yang masih kecil. Maklumlah, bekas suaminya bukanlah orang yang bertanggungjawab. Sepatutnya, sama-sama menghadapi dan memelihara rumahtangga yang mudah rapu h dan bukannnya berkhalwat dengan perempuan lain. Saya harap lelaki Malaysia yang telah berumahtangga, jagalah rumahtangga mereka baik-baik ya. Jangan mudah nak cari perempuan lain. Kalau di Singapura, kadar penceraiannya rendah.

  21. Saya setuju juga. Saya rasa mat-mat Malaysia ini kata aje orang Islam tapi kes khalwatnya huh tak boleh tercakap. Mana kes Siti Nurhaliza kahwin suami orang, mana kes Norman Hakim berkhalwat, mana kes artis ditangkap bercengkerama. Bukankah mereka ini ikon untuk generasi baru. Kalau masyarakat Melayu sudah begini, bagaimana ya? Tidak malukah dengan bangsa lain. Kita inikan orang Melayu beragama Islam. Mana tatasusila sebagai orang yang beragama Islam. Sampai artis-artis pun boleh terlibat dengan kemelut penceraian dan meruntuhkan rumahtangga orang lain. Mana harga diri masyarakat Melayu di seberang tambak?????????Enter text right here!

  22. cian kt kak abby.. dala suami wt hal.. kena fitnah plak.. pe la org2 ni ye.. klau da terkna btg idung sndri baru tau.. klau saya jd abby pun saya cri kwn lelaki n p'puan rmai2 hapykan dri..

  23. 2 la zaman skrg ni,asyik nk sbuk hal org je..biarkn la mereka yg tentukn hdp diorg sndr………..

  24. kak abby i sokong kamoo 100%…dont worry i tetap dihati u kak abby..

  25. askom kak abby..apa khabar?shat x 2?ank2 mcm mana?kak abby asl dorang nie ask nak citer pasal org je erkk?biar lah apa org nak buat..tol x?janji kak abby jgn buat kat pkwe akak mcm apa NORMAN HAKIM buat kat akak dulu aawww!!!
    dia 2 lelaki x sedar diri kalau akak nak tau!!!
    bukannye lawa pun MEMEY SUHAIZA 2..muka mcm ayam @#$%* kapooor je>>..hahaha

  26. Orang yg bencikan Memey je kata x lawa pada hal budak tu lawa…macam2 lagak orang kita….

counter statistics