Monday , November 24 2014
Home / Dunia Artis / Abby Abadi, Zul Ariffin & keluarga bermandian di waterfall (7 gambar)

Abby Abadi, Zul Ariffin & keluarga bermandian di waterfall (7 gambar)

Abby Abadi melalui fanpage Facebooknya telah mengupload beberapa gambar dimana dia bersama anak-anak dan tidak ketinggalan juga Zul Ariffin bergambar di tempat mandian air terjun. Lagi gambar after the jump.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

21 comments

  1. kalau jadi orang pertama dapat apa ?

  2. xdapat den nak nolong coih !

  3. uhuu best narr ….derrr

  4. Swett couple…cpt la nkah..smoga bhgia hngga ujung nyawa..so sweet…..<3

  5. poyos n gedik!!

  6. nak jgk gmbr romantik2 …. so meluaaaaaaattttt la

  7. ml2 dl memg aku slhkan norman tp bl tgk gambar2 si abby dgn zul semakin ari aku rs semakit meluat…aku rs lar sm jer dia gan norman nie…pttnye dia jg la maruah n harga dr 2…nie x…sian anak2 jd mangsa…

    • huhuhuhuhu….pew hl plk nk slah kn abby ni……..pkran yg cetek sgt…plk la org skrg ni…nk2 yg mcm hehehe ni…abby 2 da tntula janda…d pon prlukan seseorng untk jd tmn…kot d nk mmbjang smpi tue…ad otk xpkr kew……cmw d ni artis org mmg pndng xelok jek kn..tp rmi gk yg xartis mcm ni…silap2 ko pon cm 2 t…xbek ckp psl org xkne btng hdng sdri….

  8. tak perlu salah kn sape2 ade mate tgk

  9. abby x salah pown…. die pun nk cari kebahgiaan jugak…..tu la pemikiran org kite…. asl tgk janda ngan lelaki laen je kate gedik….tp lelaki yg cm norman tu, baik la…??? tinggal ank bini x bg nafkah….. tido n maksiat ngan pmpuan laen tu mulia la..???? pk2 kan la….

  10. Napa nk salah kan Abby pulak… mentang2 Norman da kawin so u guys bleh nk lupa pebuatan dia dgn memey & nk pandang rendah dgn abby plak…
    Now abby da single…dia pun mcm org lain gak la…nk cr kebahagiaan sndiri… org lain pn bconta mcm dorg ni jgak….apa yg hina sangat d pandang…bukan dorg bepeluk sakan pun…biar kn la Abby dgn kehidupan dia…soal anak2 dia pandai la dia tentukan apa yg trbaik…kita siapa nk kecoh2 pasal kehidupan dia….

    • abby tak boleh guna-pakai kesalahan norman untuk menghalalkan semua ni,dia memang tak peluk ke apa,tapi batasan tetap ada. dia tak boleh guna alasan nak cari kebahagian untuk semua ini..

      kita siapa nk kecoh2 pasal kehidupan dia…. <—kita adalah orang yang seagama dengannya..diharap sekurang2 jika dia membaca apa kita komen sini mungkin dapat membuat dia tahu batasan bagi seorang islam…

  11. aku xblah mne2…tp bl de kes mcm ni,biarla abby dgn hdp dia skrg…dia bkn de skandal dgn laki org!..bkn rampas laki org!…g pn ni family function,bkn g 2 org je,bkn peluk2 sakan,bkn cium2..

    • betul tu sy setuju……dia pun nk cr kebahgian jgk…mgkin ini cra dia….x mcm ex- hus…cr keseronkn mse dlm perkhwinan

  12. gedik abby tak de lah asyik nak berpeluk, berkepit dengan si zul… dia pun ada hak nak bahagia… tak rampas hak sesiapa, lagi power mak janda dapat kahwin dengan lelaki bujang… besar pahala si zul ni kalau dia nikah dengan abby… insyaallah…!

  13. aku lagi meluat kalu tgk gambo norman ngan si memey perampas tue..

  14. sama la abby n norman…2×5

  15. kesian kat anak diaorg la..msti sedih kan kalo tgk mak bapak diaorg bila dh bercerai buat cmtu..

  16. woiii………asyik cakap pasal artis ja….biar la ngn depa tuu…hidup artis penuh maksiat,,,aurat tak tutuppp… cube2 la cakap tentang ulamak pulakkkk…

counter statistics