Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / Abby bergambar dengan Zul Ariffin *muntah*

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

26 comments

  1. janda xtau malu.

  2. aik raya2 ni xda org nak komen ke?kalo tak gile ramai

  3. Tuh la. Memang rasa meluat @ nak muntah. Baik la abby utamakan anak-anak.

  4. Aku dari mula dia bercerai bawa jantan muda ni ke mahkamah terus aku pun meluat rasa nak muntah. Kata dulang paku bersepih kata Norman dia yg lebih-lebih sampai dlm edah pun pergi ke negara china bersama-sama jantan muda nih terkantoi dgn Melodi kah kah kah

  5. Dia kan artis.. gambar jer per….

  6. hmm klu dah suke tu nikah le cepat2… jgn le nk ke hulur ke hilir berkapel2. wak mendatangkan fitnah je. klu xde pe pe yg istimewa, jarakkanlah hubungan tu.. Mak aku kate, mana ade org lelaki dan ppuan ni istilah 'kawan je'…

  7. bagilah mereka ruang dan peluang jangan asyik mengutuk doakan kebahagiaan…..nasib diri sendiri pun belum tentu………
    biarlah Allah yang menentukan segalanya……tak baik menilai orang lain sedangkan diri sendiri nanti pun akan dinilai……pk2 ler ye….
    maaf zahir dan batin…..

  8. haha..tu la abby skg makin gedik plak aku tgk..poyo je
    same gk dgn artis2 lain
    hahaha

  9. menyampah giler aku ngan minah nih . kalo dah suke tuh cepat2 le kawin .

  10. Bergambar macam tu pun, macam menjadi satu kesalahan yg sangat besar ke? Bukan nya diorang bergambar dgn aksi2 ganas @ seksi…. sopan je & tak de pu terdedah mana2 yg tak patut. Yg bising2 diorang gambar berdua ni jeles yg melampau je tu. Diorang berdua pun rasanya takde ganggu @ jeles korang nak bergambar dgn sapa pun…….

  11. ilek la…

  12. biarlah dorang…jgn suka jaga tepi kain org…aku rasa kamu blom penah di jalan tempat abby..cuba kalau kamu yang kena…mungkin ada yang gila ahaha

  13. Gila pakai saksi2 dan ketat nak tunjuk muda pada anak ikan kahkah kahkah udahlah tu abby air muka dah tua

    • Aku hiranlah ngan ko org ni marah sgt kat Abby n Zul..kan Abby solo zul pun solo tak de hlgn utk mereka brkwn @ kahwin pun. Bukan mcm Norman dn Memeh perampas tu.. Atau jgn2 u ni jeles kat Abby kot sbb nak tackle Zul.. Umur tk jdi hlgn beb..mcm nabi..Siapalah awak semua yg mengutuk Abby n Zul..ntah2 perangai awak lgi teruk…!kah kah kah…

  14. hurm ok j gambar tuh..artis2 lain posing lagi teruk,peluk sana sini..biar la abby ngan zul mencari cinta..abby da cukup terluka sblm nih,kot si zul bley jd pengganti,huhu..kita doakan tbaik udah le yop..kite2 ni pn lom taw lg nasib bila berpsngn,kekal ke x..n kite2 nih da cukup baik n sopan ke ketika bercinta?muhasabah dri lorr..ak taip ni pn tuk ngtkn dri sdri gak..kang terlebih mengata makan dri sdri kang..kalo nmpk bnda x baik doakn moga jd baik,kite gak dpt phla..

  15. weh!yg korg sakit perut sangt tgk si abby ngn zul nie nape??diorg ade pakai duet korg ke?kamera korg ker?suh korg dtg serbu tgk diorg begambar ker?ade suh korg jd org tgh antara diorg ker????pelik2…xnk pulak korg ngamok ke kutuk2 ke si memey gedik ngn norman yg ala2 gigolo tuh????lg la busuk diorg tuh..xnk ngaku..nk nangis2 la…padahal ade je gambr norman sambut bufday memey bukan main mesra g..memey pon skang dh panggl mak norman tu 'mak'…so0???ape nk heran..kalau korg nyampah ngn abby wit zul..ade lg bnyk yg nyampah ngn perangai talam 44 muke memey ngn norman taw…..renung2kan..dan,slamat beramal…

  16. pernah jumpa zul ngan abby
    dorang xla gewdik mcm memey n norman

    depa sesuai n sikap pun nice n funny
    suka tgk depa

    bukan depa bergambar peluk2 pon.. kecoh r korang

  17. naper korang nk jeles dgn abby n zul ni. klau dh sama2 suka..lantak diorang la nk wat ape. mcm la kita ni baik sgt. lgpun abby tu tgh lonely lps si norman bibir tu wat prangai. abby cntik ape.. dgn umur dia yg mcm ni,dia stil cantik dan menawan. GO ABBY!!!

  18. taste abby …. hehhee

  19. ckp jgn sebarang ckp… norman bg gaji ker nak kutuk abby… biarlah kak abby tu bernafaz sikit…. sesak dada kena berpisah dgn suami x tak… ni namanya tamparan wanita…

  20. biaq kat dea la..org nak bahagia..hngpa dok dengki pa..nohorom

  21. wow…sy pun suka tegok mereka

counter statistics