Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Adakah ini buah hati Betty Banafe (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

13 comments

  1. kalau dah perkara yang baik tak payah la nak sorok….tapi lain macam je aku tengok muka betty ni…terlampau banyak cucuk kot…hehehe..sory.

    jangan marah ah…

  2. Daniel Craig?

  3. OKLH TU…TPI X YHLH SEKSI2 LGI..

  4. Dulu beria je canang 1 Malaysia kata kapel ngan Nash. Siap dpt bunga la, apa la.

    Ni tukar owang plak.

    Apa-apa je la betty oi, yg terbaik ialah nikah la cepat2.

  5. Mcm pemain bola sepak import expired je..hehee..

  6. hahark…kowang ni x baik ckp cm 2…biar la lau da jodoh dye…mari lah kite doakan dye bahagia dgn siape pn pilihan hati dye…amin…

  7. janji omputih…muka pecah rumah pun takpa…janji omputih…tu la dia artis melayu kita…lepas 2 tahun max cerai la tu…kalau pun kawin…last last kawin melayu malaya gak cam siti sarah hahaha

  8. hurm.. nk wat camner.. kengkadang mat salleh ni lebih gentleman dr org kite..

  9. biarlah dia nk couple ngan sape pn….. asalkan dia bahgia

  10. kakak_vavavoom

    ape salahnye kite doakan yang terbaik untuk semua..jodoh pertemuan di tangan Allah…kite manusia hanya merancang

    tetapi ALLAH lebih tahu yang terbaik untuk kite..

  11. ..kalau kita selalu mendoakan yg tak baik utk orang,orang lain pun suka jgk mendoakan yg buruk utk kita…doa yg baik utk kita sesama islam,adalah yg terbaik!

counter statistics