Monday , August 21 2017
Home / Dunia Artis / Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Dah kenapa Adeline Tsen tunjuk jari tengah kepada peminatnya di Instagram ni?? Marah betul nampak muka dia? Ikuti video penuh kenapa jadi macam itu di bawah.

Tangan make-up artist rupanya. Pui!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

2 comments

  1. mybe nie bukn jari dia,jari jurusolek yg sedang mekap beliau…mcm jari lelaki jer ngok..besar semcam jari nyaa..jgn salah anggap ya…

  2. benda cam ni pun jadi isu, normal lah jurusolek gunakan semua jari untuk mekap…tak pernah tengok?

counter statistics