Thursday , March 23 2017
Home / Dunia Artis / Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Dah kenapa Adeline Tsen tunjuk jari tengah kepada peminatnya di Instagram ni?? Marah betul nampak muka dia? Ikuti video penuh kenapa jadi macam itu di bawah.

Tangan make-up artist rupanya. Pui!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Sekitar Majlis Pertunangan Hafiz Hamidun & Joy Revfa (10 Gambar)

Penyanyi nasyid, Hafiz Hamidun telah selamat mengikat pertalian pertunangan dengan gadis pilihan hati, Joy Revfa ...

2 comments

  1. mybe nie bukn jari dia,jari jurusolek yg sedang mekap beliau…mcm jari lelaki jer ngok..besar semcam jari nyaa..jgn salah anggap ya…

  2. benda cam ni pun jadi isu, normal lah jurusolek gunakan semua jari untuk mekap…tak pernah tengok?

counter statistics