Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Dah kenapa Adeline Tsen tunjuk jari tengah kepada peminatnya di Instagram ni?? Marah betul nampak muka dia? Ikuti video penuh kenapa jadi macam itu di bawah.

Tangan make-up artist rupanya. Pui!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

2 comments

  1. mybe nie bukn jari dia,jari jurusolek yg sedang mekap beliau…mcm jari lelaki jer ngok..besar semcam jari nyaa..jgn salah anggap ya…

  2. benda cam ni pun jadi isu, normal lah jurusolek gunakan semua jari untuk mekap…tak pernah tengok?

counter statistics