Friday , December 9 2016
Home / Gossip Panas / Adi Putra berdepan penjara 5 tahun jika bersalah

Adi Putra berdepan penjara 5 tahun jika bersalah

Isu Adi Putra menganggu isteri orang agak kecoh minggu ini. Menurut laporan dari Murai, pelakon filem KL Gangster 2 (kami dah tengok, heh!) jika disabitkan kesalahan bakal meringkuk dalam penjara selama 5 tahun atau di denda atau kedua-duanya sekali.

Kenyataan tersebut disahkan oleh Ketua Polis Daerah Johor Bahru yang memaklumkan bahawa siasatan kes ini mengikut seksyen 509 Kanun Keseksaan (Kes artis lagi penting rupanya di sana berbanding kes ragut).

Jika anda terlepas kisah Adi Putra ini, sila baca Adi Putra ada skandal dengan isteri orang, kini dalam siasat Polis.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

11 comments

  1. kalau disahkan betul dakwaan ni, hukuman patut dikenakan kepada adi putra dan wanita tu la..sbb dia pn bersalah..kalau xde angin masakan pokok bergoyang..biar dua-dua insaf..

  2. Puiuu…retis katekn..prangai sume mcm jamban

  3. Hmmm kenapa la adi putra..ish ingat laki budiman..

  4. Wanita tersebut pun agak2 la wei..da kawen kan

  5. Cam bangga je admin ngaku dah ‘curi’ tgk kl gangster 2 🙁

  6. Bukan senang nk tunjuk bukti walaupun dia Ada buat salah. Akhirnya kes dibuang. Bnyk kes mcm tu kat mesia ni. Buat perabes beras je…

  7. Wqt kje bdh lhh…

  8. ini semua poyo … sama2 gatal sama2 kene penjara
    baru la adil …wah ni ady je yg kene mana buleh kan ..
    so ppuan tu sedap plak sms ngan suami artis yg lain kan =)

  9. kesian bininya,
    kalau betul la , kenapa jd mcm ni? hancur hati bininya

counter statistics