Monday , December 22 2014
Home / Dunia Artis / Adik Beradik: Rozita Che Wan & Ayu Raudhah

Adik Beradik: Rozita Che Wan & Ayu Raudhah

rozita-che-wan-ayu-raudah2

Akui dua pelakon baru berbakat besar ini, tawaran yang diterima juga mencurah-curah. Dalam Cerekarama di TV3 pada Sabtu lalu, dua beradik ini digandingkan menerusi drama Sebelum Sejadah Terbentang. Namun, dalam cerita itu, mereka bukanlah pasangan adik-beradik mahupun bertemu dalam adegan yang sama.

Biarpun mereka melakonkan watak berbeza dalam drama itu, hakikatnya mereka saling menyokong karier seni antara satu sama lain.

rozita-che-wan-ayu-raudah3

rozita-che-wan-ayu-raudah4

rozita-che-wan-ayu-raudah1

Sumber: Empat kali perang besar (myMetro)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

15 comments

  1. comel la akak ni dua org..suke sgt3.hehehhe

  2. Tp janganlah kecomelan tu di salah gunakan. Kalau jaga perangai yang comel2 tu…lagiiiiiiii nampak comel.

  3. perh…..menyembur…montok siot…

  4. Memang Rozita Che Wan ni mantap..
    Tapi tua dari aku..

  5. aku lebih suka adik dia ayu raudhah..montok siott

  6. mcm mana la Datuk K x geram…

  7. adik dia yg kawin dgn Lan Pet Pet pun lawa..lagi sweet dr Ayu..nape x letak?

  8. aiiiii….geram betul tgk rozita nie….tiba2 aje adik bangun

  9. kalau dapat hisap rozita punya lagi best……rasa nikmat ajer

  10. apa nak jadi lanun nie ?
    buat malu aje……sabar2 lah sikit

  11. salam kak zi…
    kecantikan paras wajahmu..
    akn hilang bila sampai waktu…
    jdi jgn lah terrrrrrrrrrlalu bangge dgn kecantikkanmu…
    kelak tue jge…
    sme lah dgn ana..
    i2pown jke dipnjgkn umor…wallahua'lam

  12. Kenapa la kawan kita ni tengok perempuan cantik jadi pikir negatif,aku pun cantik,lelaki tak negatif pun kt aku

  13. dua2 tetek besar…hahahaha

counter statistics