Friday , April 25 2014
Home / Dunia Artis / Adik Emma Ma’embong (6 Gambar)

Adik Emma Ma’embong (6 Gambar)

Kalau anda suke tengok gambar Emma Ma’embong, mesti uols tertanye-tanye bagaimana pula rupa adik kepada artis itu, selepas dah tengok gambar-gambar adik Emma ini, rase-rase uols, sape yang lebih cun? Gambar penuh selepas ini.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

15 comments

  1. mata stone jer… hehehe kidding… :P

  2. Wajah cantik, tapi bilek berserak!

  3. Jadi artis la lepas ni…

  4. x de mana lah lawa dua2 nya..

  5. mmg dh jd artis pun la..

  6. aduh sedapnya

  7. muka emma lg tenang

  8. dua2 muke stok jadi pompuan simpanan jer ni…belakon tadela bagus mane..muke suam2 je…buat modal gossip nak menyemakkan industri hiburan malaysia adela kan..

  9. jadi pompuan simpanan bgus ni….stim tgk

  10. chantik ker nie..?

  11. Comel memang comel, tapi tak leh chelen kecomelan Teddy, anak patung Mr. Bean..

  12. emma lagi comey. well, sy dh lame pnh beberapa kli terserempak dgn emma dkt area desa pandan. dulu pun mmg bgi sy emma sgt comel. tp takdela smp nk pandang terpegun 2-3kali kan. sbb mase tu rase biase je tgk dia. tp wahh, tgk dia skrg mcm meletop sgt. tak sngka ye? ape2 pun dia mmg lawa, gojess! lagi2 bile dah jadi retis, touch up sane sini bergaya plak kena mmg meletops! keep up the good work utk emma and her family.

  13. emma kot.mcm kembar….

  14. Sya rsa emna lbh cun sbb dy lg trknl

  15. hmmm.. cantiknya emma maembong… tak pakai makeup pun cantik gak..
    My recent post Pahitnya berkongsi kasih dengan isteri pertama

counter statistics