Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / adik lelaki Alyah samun ahli perniagaan Singapura

adik lelaki Alyah samun ahli perniagaan Singapura

Adik lelaki penyanyi Malaysia yang bergaya seperti Rihanna iaitu Alyah diperintah oleh mahkamah untuk membela diri berikutan kes dia menyamun seorang ahli perniagaan wanita yang berasal dari Singapura. Mohd Faizal Abu Hassan aka menjalani perbicaraan kes pada 29 hingga 31 Mei di mahkamah yang sama.

Mohd Faizal Abu Hassan di tuduh melakukan samun ke atas Rohana Jamal pada kira-kira jam 1.15 tengah hari di Taman Tampoi Indah di sini, 23 Januari lalu.

Sumber dipetik: Rotikaya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

4 comments

  1. beautifulnara vs mediamalaya

    wt malu je..mst alyah malu giler..hahaha

  2. bdk baru belajar

    Kerana nila setitik rosak susu sebelanga……………..
    dlm setandan kelapa x semestinya semua elok!!!!!
    betul ke pepatah aku ni.klu salah tolong ajarkan ye!!!!!

  3. Alyah makan masa yg lama nk naikkan nama dia..skang kjp je adik dia dh wat malu kt Alyah..sian tol…

  4. tak psl2..libatkan 'adik penyanyi'…alahai..tak professional langsung la…media ni suka jer nak rating tinggi..kan.

counter statistics