Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / (AF7) Nas Adila Pertama Disingkirkan

(AF7) Nas Adila Pertama Disingkirkan

singkir1_res_322200913530

Nas Adila yang pernah kontroversi tentang majlis pertunangannya dengan kerabat di’Raja Kedah akhirnya tersingkir keluar kerana mendapat undian yang terendah iaitu sebanyak 4% dalam konsert Akademi Fantasia yang berlangsung semalam di Dewan Sri Putra, Bukit Jalil. Nas yang membawa lagu medley Merawat Cinta Luka dipopularkan Liza Hanim dan melodi dangdut, Asyik, nyanyian asal Amelina.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

14 comments

  1. zakiah anas tempoyak

    hak3…

  2. Memang baguih die kuar, i sokong jer…

  3. dia ni artis kan.. tp album tak jalan.padan laa,suara mmg tak best!

  4. aku mmg dari dulu tak suke die…
    gembira die keluar…
    yg penting sokong aril…
    ;p

  5. lalala~~~~~~~~~~~ program KAPITALIS BANGSAT.. patutnya tak pyh buat lagi program ni, hanya buang masa dan buang tebiat kpd individu yg terlibat dalam program ni..

  6. huhu.. aku x pernah layan AF.. rse mcm malas nk layan.. aku layan tenet 24 hours.. hehe

  7. aku lg la xtngok..astro pun tak der..heheheheh

  8. aku lg la xtngk.. TV pun tarak ada.. hohohohohh

  9. ehmmmmm.. menangis konon !

  10. terkeluar karana menyanyi menangis konon.. tapi tak pandai mengaji quran tak menangis.. AF melekakan umat ISlam yang paling byk jd penonton.

  11. mmang ptut pn sore tah pe2…baguih la die kua hakhakhak….

  12. hmmm….program yng xde lngsng faedah..bt kredit je ngundi…

counter statistics