Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Afdlin Shauki berbakti di Gaza (6 Gambar)

Afdlin Shauki berbakti di Gaza (6 Gambar)

Selain dari Heliza Helmi, Afdlin Shauki juga merupakan artis yang aktif dalam misi membantu rakyat Palestin ini. Afdlin sudah berada di bumi Palestin sejak hari Isnin yang lalu bagi membantu rakyat Palestin yang sewenang-wenangnya di buli Israel. Antara artis yang terlibat, kelihatan adik Sasha Saidin itu Zain Saidin dan Bront Palarae. Lagi gambar selepas ini.

Zain Saidin dan Bront Palarae berkain pelikat

Sumber dipetik: Facebook

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

10 comments

  1. Terbaik…. ini baru namanya terbaik… menang artis gi sana x mambawa apa2 perubahan yang penting sokongan moral

  2. Terbaik. Artis macam inilah yg boleh diangkat sebagai idola, diambil sebagai contoh.

  3. comel pulak tengok Afdlin main2 dgn budak2 tu

  4. brone da mcm org gaza jgk aku tgk

  5. wah…bront palarae :))

  6. teringin nak berbakti camni… buat masa ni,, doa aje yang mampu diberikan

  7. bgs artis malaysia ni.kl blh bw ramai2 lg artis kita pergi ke gaza bg bantuan ap yg ptt…:)
    kesian org2 di gaza.sama2 la kita doa kn utuk diorg…

  8. Kalau baca apa farah deeba tulis kat status dia kt fb mmg membuka minda..semoga ada ramai org2 seperti mereka ini..kita yg x mampu ni dapat beri bantuan kecik pun jadilah..terharu dgn mereka ni bront..afdlin,fara,heliza dll..termasuk student yg jual motor nak ke gaza tu..respect u all

  9. semangat kemanusian.sangup petarungkan diri.

counter statistics