Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Aidil Zafuan Akan Berkahwin Mac 2014

Aidil Zafuan Akan Berkahwin Mac 2014

Kalau dah jodoh, tak kemana. Walaupun sebelum ni, Aidil hanya berdiam diri bila ditanya tentang pilihan hatinya, tetapi desas-desus mengatakan bahawa orang yang menggantikan Rita Rudaini sudah semestinya Zarema Zainal.

Menurut Laporan Media Hiburan, Aidil dipercayai bakal menikahi Zarema pada bulan Mac 2014.

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

8 comments

  1. Wpun jodoh tu di tgn Allah..tp aku ttp xsuka pempuan perampas..aku tau prasaan anak dr broken family.just my 2cents

    • Sesuatu y terjadi ada hikmah.. Jgn tau tuduh orang lain perampas. Kita xtau sebab sbnr.. Nnt kalo bkn takdir kita merampas, ank cucu kita pulak jadi perampas apa kita nk kata

  2. Mana de orang nak ditakdirkan jadi perampas.. Lol..B)

  3. hanya dia yang tau citer sebenar…jangan nak gosip….ingat dosa…..biarkan…itu hal dia…kita dengar jer…..

  4. Sebelum are a muncul lg rumah tangga dorg dh mmg bermasalah. Yg bersalah ialah Rita n Aidil sendiri. Jgn pandai2 nak jatuh kan salah pd org lain.

  5. Memang betul.. Jgn sibuk cari salah org lain.. Jaga hal sendiri

  6. perampas perampas hapo ko neh! rampas tu maksudnya paksa amik.. ni laki/bini sdn yg terhegeh2 nak kan orglen apsai plak ckp laki kena rampas? tepuk sebelah tgn x bunyi beb! kalu laki/ bini ko tak layan takan jd mender neh…

  7. sian rita rudaini…aku tak setuju langsung hal ni terjadi..semoga ade hikmahnye kat rita rudaini..

counter statistics