Wednesday , September 20 2017
Home / Gossip Panas / Aidil Zafuan mengamuk peminat kutuk Isteri (2 Gambar)

Aidil Zafuan mengamuk peminat kutuk Isteri (2 Gambar)

Baru-baru ini, seorang peminat telah melontarkan ayat-ayat sinis di Insta milik isteri Aidil seperti “Rampas laki orang” dan “Cantik lagi Rita“.

Perkara ini telah membuatkan Aidil mengamuk dan menurunkan komen kepada peminat tersebut. Aidil menulis

Woiii. Kau ape hal? Kalau tak tau jangan main sedap je cakap. Aku suami Zarema Zainal sekarang takde siapa rampas siapa. Biar tak cantik yang penting cantik dalaman dan pandai jaga makan minum pakai aku. BIADAP! Lelaki pun tak suka perempuan mulut macam kau.

Ayat marah itu sekaligus memberi tamparan buat Rita Rudaini, adakah selama dia menjadi isteri kepada Aidil, dia seorang yang tidak menjaga makan dan minum suaminya?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Natasha Elyzza kesal rakaman langsung di Bigo Live disebar (7 Gambar)

Selepas tersebarnya rakaman live dari aplikasi Bigo Live yang menjadi viral gara-gara dikatakan terdapat seorang ...

4 comments

  1. Betul tu aidil…x perlu isteri yg cantik…lagi baik kalau isteri pandai jaga mulut dan keperluan suami…

  2. aku rasa la kan....

    betul ke aidil yg komen? nth2 bini die si zarema tu haa..

  3. eleh…ntah betui ka x si aidil yang menjawab tu…zarema zainal yg lebey2 ni….tensen sangat la tu asyik2 rita rudaiini jerrr org kater ok dr dier…bengang ler minah tu…aidil x maser nak ngadop tenet jerr…bz kat padang ler tuuu…zarema ni jer 24 jam ngadop tenet…

  4. BIADAP! lelaki pon tak suka perempuan mulut macam kau. ( habis lepas dia komen balik tak biadap ker? ) lagi satu macam mana dia tau lelaki pun tak suka perempuan mulut mcm tu? lelaki lembut ok jer dgn ayat cenggitu kan sbb kdg ada betul ada salah ler kite pnye ayt lah kan… mulut laser marah orang balek macam tu pun nampak macam erhem2 juga lah kan… pelik..

counter statistics