Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Aishah AF7 nampak lurah dendam

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

25 comments

  1. aisey… kokye nk bergambo tu agak2 aaa pakaian tu dik oii… x sesuai aaa. Aishah dah cantik kiut comel tanpa berpakaian seksi

  2. aku mmg xsuke aishah ni..nmpk gedik jer ..culture shock..dh elok2 sek agame..pas abeh spm terus terok pangei nyer..pkai seksi2 ketat2..tp blajo sek agame..hahaha..mesti sedih ustazah2 n ustaz2 yg ajor die ni..tgk ni rupe nye anak murid aku..hahaha..

  3. nur syazwina nubies

    aiyohhhh….ecahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  4. aisyah kena CULTURE SHOCK. elok2 bertudung labuh terus seksi meksi gini. insaflah ecah woi.. kau tu bekas Student SMKA – SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA.

  5. ala….lurah kcik je…ramai lg y lurah dia dalam2 kat malaysia ni…

  6. yerker dia skolah agama…siannya ilmu yg dpelajari akhirnya jd camni…tula bila glamer jer yg dia nampak kat mata dia..sian mak bapak…anta sekolah agama dgn harapan tinggi jd anak yg baik…menutup-nutup…tapi dah bukak2 siap nampak lurah…xsegan erk…

  7. ala cinonet je..xde pe efek wakakaa

  8. nak segan hapenye?
    lau korg tgk malam2 anugerah indstri malaysia ni…pergh!!!!
    ada bkemban moden pun ada…cuma tukar kain batik kpd kain mahal..hahaha

  9. Sian..Culture shock ko ecah

  10. xpela..ye yg tanggung nanti..

  11. herm… xde makne korang komen…
    macam tu jgak diorang… kan.. kan…
    ad ke die nak pandang ape yang korang cakap…
    yang penting bg diorang… glamour…. ramai peminat..
    so bg diorang x rugi pun tayang sana sini…
    sebab makin ramai peminat…
    dikala itu.. si syaitan pun suka hati… lalu berkata…
    "wawawa bagus2… lagi2… bukak la lagi… jadik la pengikut aku.."

    • hahaha..btl tu..yg mak bapak pn satu bior je anak mcm tu..alasan anak nk membeso biorkan wt hal sndr..gle..dh smp mcm tu..ape gune didikan mak bapak bg..anto anak sek agame..tp pangei mcm tu gk..hahaha..byk bdk2 agame mmg terok2..eran aku..dh ade didikan seckupnye xkn la xtau lagi ape hukum wt sume tu..ish ish..dunia2…

  12. sorry..tak kenal…..

  13. lau yg kat anugerah kemban2 tu mmg dah macam tu dr dulu..but tiz is aishah..make me surprise..sb masa masuk AF dulu she naive n look innocent jer…macam budak baik..pemalu…kalau nana AF aku xheran sb dia masuk af dia mmg dah jd diri dia…

  14. Budak AF byk dah lupa siapa2

  15. menyampah2 pun..tgk jugak! :p

  16. boleh bukak lagi x??? gpun dah alng2 bukak, sama ja dosa pahalanya.kasila orang tengok seluruhnya.

  17. pokoknya kasut kaler brown tu cun gila!!!!

  18. af..besa r…artis segera…ahaha..tp majoritinya…
    hanya secebis je y benar2 berkualiti..y ptama x beerti berkualiti..y last x beerti xde kualiti….

  19. adoii echah…apasal camni nie???si qhaud pown stu..gtai beno nak pegang2 akouh sepak kang!!aishah kuar af mula2 dah ok lah tu x yah dok pkai yg sekda2 ni…klau ye pown nak stylish guna lah gaya yg kat konsert2 af tu.kan senang x lah seksi sngt!!!

  20. woiiiiiiiii..yg korang sibuk apsal?? sebelum mngutuk dan menilai orang lain, cermin dulu diri tu..bertudung pun buat pa kalau asyik mengutuk dan mencari kesalahan orang lain jer??tu ker agama u ajar u?? mengutuk dan menilai orang lain???heyyy..u tak malu ker nak menilai orang lain..lagi2 yang letak gambar muka then mengutuk..malu lar ckit kak oooiii..u akan masuk syurga ker bila mengata orang lain??hahaha..tu pun tak tau fikir..dahhhh..pegi men jauh2..takyah nak mengutuk orang lain lagi!!

  21. berlagak lar 2 minah nih!!

  22. x padan ngan sekolah arab!!!x pikir kew??

  23. zara: org yg bertudung tu bukan nak mengutuk tapi nak membetulkan keadaan… dia tolong ingtkn org je tentang dosa dan pahala lh itu ja pun… yg ko marah sgt tu knapa?? sekurangnya bangga jg ada org yg tolong ingtkan… ada gak lah pahala ckit2 wpun tak menjamin surga… yg ko ni… marah2 napa setan dh masuk kepala u ke…. apelah dunia ni…

  24. Bila dah ada pendidikan ugama takkan lari jauh dari jalan yang lurus..yang mengutuk belum tentu lagi tak sesat. Boleh buat menantu…sejuk mata memandang.

counter statistics