Saturday , April 29 2017
Home / Gossip Panas / Ajai bersama Parti Liarnya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Adakah lelaki dalam gambar ini kekasih Fasha Sandha?

Fasha Sandha telah mengakui kepada media bahawa dia kini sedang berkenal rapat dengan seorang jejaka ...

8 comments

  1. kutu mamai

  2. beza btl duda ni ngan abang dia….akak kenal abg kandung dia ni…despatch kat jb…agak sbb despatch baik kot klu jd artis cm adik dia mesti setan kan…

  3. Ha haha,,,
    baguslah Nurul cerai ngan dia..
    Makin hancur..

  4. bagus2…….amalkan selalu seblum mati yer…..

  5. hapelah camni…camni ke nak wat idola?bila album kena cetak rompak,larang peminat beli.tapi peminat pun leh menilai sendiri hangpa camner…adushhhhh.kalau dah camni lebih baik kayakan pengeluar cd haram dari mengayakan hangpa yang lupa asal usul…wachaaa…

  6. orang macam ni baik tak payah idup la

  7. mmg patut nurul cerai ngan die nie.. perangai cam setan…

  8. kaki parti…. mmg patutlah kau bercerai. dahlah bertindik, jgn harap dpt jd wali anak kau

counter statistics