Thursday , October 23 2014
Home / Gossip Panas / Akma Hisyam Nampak Lurah

Akma Hisyam Nampak Lurah

Baru-baru ini Akma Hisyam baru pulang dari percutian, dan telah bergambar dan berpakaian yang hampir menampakkan bahagian dadanya. Lagi gambar di bawah.

(Kini sini untuk lihat muka gadis mirip Akma Hisyam)

Gambar teman lelaki terpaksa dikeluarkan atas sebab-sebab penyiasatan dan lelaki tersebut dikatakan bukan Kabir Singh.

Gambar ketiga terpaksa dikeuarkan untuk menjaga privacy.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

26 comments

  1. sape die ni..

  2. xknal pun…sape dia nie…huhuhuhuh

  3. artis suam2 kuku yg nk cari publisiti murah kot suh bg org kenal..heheh jgn mare,
    aku pun xkenal ppuan nih tp ade yg bgtau tol le dia blakon dibawah ketiak isteri tp tatau le plak yg mana satu sbb aku x tgk cite tuh. bese2 tgk promo aku nmpk dynas, faradhiya ngan kenchana dewi je…

  4. ALAMAK KOCIK JO BUAH DADA DIO

  5. di bwh ketiak isteri season 1 la..citer tu jek pun,,,citer lain xpasan plk…sebab rase xgelemer la tu berani amik gambo gitu..budget org xkenal dia la tu maklum le xgelemer..hehehe,,,,

  6. hei igt ni ngara mat salleh ke ha!..pakai xckp kain!

  7. Mak ehh sapa ni…
    Apa iyeee kene cam tuh.. dah ilang akal ke pe…
    Dunia dunia ! …

  8. PTT LA XPEMES..BESE LA ARTIS MN ADE MARUAH ..SUME PERANGAI MCM …. PK SNDR LA..HAHAHAHA..

  9. sengaja kepit supaya nmpak lbih padat..ahahahaa…

  10. buto lah awiezz, macam bagos ja komen ko tu , fuck!

    • asl mrh sgt dkt ewiz ni komen? hahaha..mesti ko jeles sbb die pemes kt sni kn komeng..wkakakaka..dh die je byk komen..

      • sekati aaaa.. bknnye kenal pun wakakka, dunia ni luas!!
        masing2 punye notebook/pc, masing2 punye tenet, masing2 punye view.. internet kang borderless…rewwwdah jeerrr

  11. lantak dia lah nak buat apa, kita cuma tengok kelakuan artis ni, jadi ko AWIEZZ jangan nak memandai komen ntah menda merapu, dari ko dok ngumpat & buat andaian sesuka hati ko tambahkan dosa ko baik ko komen baik2, jangan memandai komen, jaga family ko lagi bagus dari ko mengumpat ntah merapu ni, lol

    • alaaaa..kang komen baik2 org kate bajet bagus plop…. no one's perfect lorr…

      • alah ewiezz ko komen je pandai..
        mcm 'akulah!!!' ckp, dari ko ngumpat, dpt dose kering je..
        dah tau no one's perfect diam sudey..

  12. akma hisyam bodoh

    artis sekarang berebut2 nak saham neraka ek..??? nauzubillah

  13. baru tip top

  14. salah satu kayu api…

  15. awat tk nmpk tetk ngan cipep.nk juga tgk ada no fon tk minah ni,nk ajk kuar check in

  16. nk tetek?fak yu

  17. Macam CIBAI

  18. Entah la nk pblsiti tngk kdan

counter statistics