Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / Aksi Krisdayanti cium Raul Lemos

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

25 comments

  1. bodohnye perempuan ni

  2. MALU NGAN ANAK2

  3. hmm klu org dah nikah sah pun tidak digalakkan beraksi mcm tu depan public… so jgnlah dijadikan ikutan…

  4. hahahaa…perangai sebijik cm hajah tok t…dh namanya bes frenz kan same2 ….perampas suami org…!!!! dah sama padan ler kawan ngn hajah tok t…Konon dh jodo?kepala otaknyer….sendiri cari pasai…!tunggu ler nasib ko KD akan jd cm hajah tok t skrg…huaarrgggaaa!

  5. perangai mcm jamban!! tula artis!!

  6. Di perlukan 4 saksi jika seorang itu di tuduh penzina..
    SEKARANG HAMPIR JUTAAN ORANG MENYAKSI CIUMAN MULUT ANTARA KD & RAUL…

    Dan sekiranya jika mereka suami isteri yg sah pun tidak pantas orang Islam ciuman mulut dihadapan khalayak ramai.
    : (

    Dekni serupa kawan baik dia tu…
    dua dua perempuan perosak rumahtangga orang,
    sanggup mengambil hak kaum sendiri..

    Ni lah dikatakan: BESTFRENS !

    cuma beza?

    si dekni bercium mulut di khalayak ramai depan wartwan,
    takde perasaan malu

    yg si dektu pulak.. waktu buat pengumuman perkahwinan dia..
    depan wartawan, malu malu kucing…

    padahal punya padahal…

    dlm hati… YABBADABADABADOOOOOOO !!!!

  7. hampeh cam sillytot gak

  8. raul lemau ni mcm muke shrek dah aku nengokk…nasib la berduet…

  9. KD dah tua bajet muda remaja…

  10. Inila idola & kawan baik Siti Nurhaliza yang juga kaki kebas laki org! Manusia2 yg tak dak MORAL!

  11. rantai yang kris pakai nampak mengconfiuskan….ehm…lain macam jer..kris islam kan..<….anybody can besarkan picture nie??… nak puaskan hati…

  12. jond dengan labunya

    aku dah edit & comfirm rantai tu lambang cristian yg KD pakai tu, masyaallah

  13. KD Dah ndak punya moral, KD Tuhan akan menghukummu lihat aja nanti…ayooo kita bangsa indonesia mendo'a kan KD semoga sengsara dunia akhirat.aminnnn

  14. aq ase pOmpan ni dh gile…..
    we jage ar mruah sorng pOmpan………….

  15. Apa la nak jadi dgn KD ne…terhegeh2 nak kawin sangat …kalu dpn press buat mcm ne depan anak dia dulu mcm mana tah …seronok la dah dicerai Anang kalu entah la..ANANG LIHAT BEKAS PEREMPUAN YANG TAK GUNA NE..HARAP RUPA AJE …Harap malu la kat anak2 kalau kemaruk sgt kenapa tak buat mcm ARIEL sama lagi cepat top…DIVA TERUS ………..

  16. PERANGAI SAMA CAM KAWAN BAIK JE….DUA2 PERAMPAS DAN MERAMPAS…YG SANA RAMPAS TERANG2 YG SINI RAMPAS GELAP2…2×5 JE….TUNGGU DAN LIHAT…..

  17. dunia mmg dah nak kiamat kot… pe sedap sgt ke bercium dikhalayak ramai… cepat2 la kawin… senang cite… bodoh tol mane anang tak lari…

    >&gt ;http://azya.panduanbisnes.com.

  18. eeeiiiiuuuuu… cam ni ke prangai HAJJAH

  19. kawan2……tak baik cakap macam tu dh de pic nye…….kite de mate…….tgk je…………. diri mereka sendiri saje yang taw nawaitu masing2………

  20. is…..malu ke anak….kasihan dikit anak tu…nengok yo

counter statistics