Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Aksi Panas Yasmin Hani & Don Nazar

Aksi Panas Yasmin Hani & Don Nazar

yasmin-hani

AKSI panas pengacara Yasmin Hani dan buah hatinya berpelukan erat dan berlaga hidung pastinya mencetuskan kontroversi. Memang terkedu melihat gelagat mereka. Gambar parti liar selepas ini…

Wartawan Berita Harian menerima kiriman lima keping gambar Hani bersama kekasihnya, Don Nazar. Kisah percintaan mereka bukan rahsia lagi, malah Hani dan Don akui mereka sedang menyulam cinta. Khabarnya gambar itu diambil ketika mereka sedang berpesta di Thailand. Sama ada benar atau sebaliknya, susah nak komen, hanya Hani yang mengetahuinya.

Itulah susahnya apabila bergelar selebriti, apa saja yang dilakukan pasti diperhatikan, hidup memang tiada privacy. Mungkin juga ada yang cemburu pada hubungan Hani dan Don, lalu menyebarkan gambar peribadinya di internet. Gambar pula dengan aksi agak panas, tentu kecoh dibuatnya. Malu pun dapat apabila ramai yang mencemuh.

Melihat pada foto itu, penulis percaya Hani, kekasih dan temannya sedang berpesta, nampak macam tepi pantai. Sejak dulu pun sering dengar Hani memang suka enjoy dan berparti, jadi bukanlah sesuatu yang mengejutkan bila gambarnya sedang berhibur disebarkan. Yalah, ketika usia masih muda, enjoylah puas-puas. Esok bila sudah ‘kertu’ takkan nak jadi pengunjung setia pusat hiburan lagi kot!

Yang tak sedap mata memandang, gambar Hani berdakapan erat dengan kekasihnya, bagai dibuai mimpi. Aksi mereka berlaga hidung rasanya bukan budaya orang Melayu. Tak tahulah penulis nak komen apa, biarlah pembaca menilainya sendiri… Hari-hari makan pengat, sendiri mau ingat!

yasminhani2

yasminhani3

yasminhani4

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

18 comments

  1. aha..ezlyn pun joint sekli?

  2. tak takut ke..awak pun terpalit sama? hopefully ezlyn tak camtu..

  3. biasa laa anak kacuxkan la katakan… yg dibangga sgt utk jadi model n pengacara.. huhu,hampeh la korang ni!!

  4. sekarang ni Islam hanya atas surat beranak n MyKad. tanpa segan silu jalan2 pakai mcm coli je. minum arak mcm minum teh tarik. mak pakai tudung, anak pakai mcm x cukup kain. bila anak dibesarkan tanpa teguran n bimbingan, mcm ni la jadinya..

  5. ala geng kalo cam tu tak yah nikah kawin jela sbb dh dpt peluk2 pastu ckp muda lgi belum bersedia nk dirikan rumah tangga…camtu lagi syok…..woi

  6. satu yg aneh tentang si hani ni,baru2 ni aku tgk die punyer breast luar biasa kit,besa semacam je..seigt aku takla besa camtu slma ni..

  7. KAH3333…………KAH…….KAH…
    YUKI2……YUKI…………
    LUCULAH U NI ITU PUN U HAIRAN PSAL BREAST DIA…….KATA ORG TUA2 DULU2 ORG PEREMPUAN YG MASIH FRESH@BLM KENA SENTUH,RABA,KAHWIN&….
    BENTUK FIZIKALNYA LAIN DRP BENTUK PEREMPUAN YG DAH MERASA SPT YG I KATAKN TDI TU,JDI ORG CKP BREAST NI KALAU DH KENA RABA2 BLH JDI BSR DRI YG ASLI HEE..HEE…I PN HAIRAN JGAK.& YG SATU HAL LAGI ORG LELAKI NI PANDAI TGK KALAU PEREMPUAN TU VIRGIN LAGI@TAK.( TGK DRI MUKA&PUNGGUNG DAH JATUH)……SUSAH NK CRI PREMPUAN YG BTL2 FIT SKRG NI.PI KG MGKIN ADALAH DPT…..HAIRAN2.DUNIA NK KIAMAT OI…

    • ko xyah heran sangat gan artis skrg, kebanyakan nye semua dah kena qeqah dulu dah….
      ko kawin gan org biase je ler tu pun kena byk tapis gak coz bkn semua nye virgin lg… hati222

  8. hahahahahhahahahhahahahah..buat ape nak heran kan..benda btol la ni…tgok dan fikir2kkan sudah..ARTIS MALAYSIA BEB…

  9. warghh ketiak berlapis!!!!

    aku tamau makan kuih lapis utk breakfast lagi!!!

  10. alah itu pon nk hran,biasalh party2 ni…
    lg pon bkn artis jek yg ska brprty,org yg bkn
    artis pon pegi prty jgak…sb 2 i x hran sgt…

  11. zaman skang ni mana ada prempuan yang fresh lagi…. kalau ada pun mesti dikatakan kuno dan kolot kan… kan… hehehe

  12. Boleh tak sebelom korang buat aper2 keje BODOH yg mendatangkan dosa,korang pikirkan azab yg akan dikenerkan kt korang maser nnt lepas korang meninggal!

  13. boleh tak korang baiki diri dulu seblum mengata orang lain?? pergi mam lah apa diorang nak pikir.. kalau kau betul2 islam yg GEMPAK LAH ALIM KAN?? apsal nak mengutuk orang.. KAN NABI MUHAMMAD CAKAP "JGN NAK MENGATA ORANG"

    bodoh sial korang ni.. LABEL JER ISLAM perangai macam anjing jugak..

  14. bkn ker sblm ni kuar gak gmbr laki ni dgn haflin tepi kolam..pas2 diaorg kawen..3bulan pas2 cerai…

  15. BILA SYAITAN SDAH MENGUASAI DRI INI LA JDNYA LILALAHITAALA

  16. eh dia bukan dah kahwin ke

counter statistics