Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Aleeya bersalin kembar perempuan

Aleeya bersalin kembar perempuan

aleeeeeya

Tahniah penulis ucapkan kepada Sharifah Aleeya dan suaminya Muhammad Ashraf yang sudahpun bergelar ibu bapa dengan kelahiran anak kembar mereka pagi tadi. Leya selamat melahirkan anak-anak perempuan sulungnya.Besar tanggungjawab Asraf sebagai suami dan bapa selepas ini, ya!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

7 comments

  1. Tahniah Aleeya… Best arr rezeki dia dpt ank kembar.

  2. jgn gedik2 mcm mak die sdh..huhu

    • apalah ngko nie…..sesuka ati jeee..ngko tu ada generasi jugak…tak yg dah ada atau yg bakal ada nanti gedik jugak baru tahu……………

  3. Waaa….best nyer dpt baby kembar… mesti cute cam mama dier ni..

  4. bestnye..nk jugakkk…hehehe

  5. TAHNIAH… SY PUN DPT KEMBAR GIRL.. BARU 6 BULAN.. SO PD LEEYA & HUSBAND KENE BYK2 SBR.. PERCAYA LA..BILE DAH BESAR CMNI,KITE LAH INSAN YG PLG GEMBIRA.. ALHAMDULILLAH

counter statistics