Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Alliza Enot Abdullah seksi

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-birthday-anak-farid-diana-mediamalaya

Sekitar Majlis Harijadi anak ke-2 Farid Kamil & Diana Daniella (6 Gambar)

Baru-baru ini Farid Kamil dan isteri, Diana Danielle telah menyambut hari ulangtahun kelahiran anak kedua ...

6 comments

  1. x tergamak nak kata seksi…

  2. hahahah..ni lg sorg..dh tau bdn tu mcm tong dram pakai la elok2 sket..ish..ape nk jd..

  3. yg positive nye, si enot ni sentiasa bersyukur ngan keadaan diri dia, xde paksa2 diri bedah sana bedah sini cucuk sana cucuk cni…
    yg x sesuainye, ble no hal pakai seksi2 x cukup kain, wpun kite ni slim gane2 pun memadailah utk tontonan authorise only yakni hubby 😀

    • enot ni kalao sopan comel pe dia..tapi tak baik la mentang2 la dia agak berisi mcm2 org hina..cuna dia slim seksi kompem ramai yg terliur and terus dan terus usha tambah dosa

  4. sudahlah enot woi. sebagai orang islam jangan lah letak otak kat lutut. fikirlah tentang keadaan diri awak tu. tak kira kurus ke gemuk, jaga penampilan. gambar ni dah macammmmm……….

counter statistics