Sunday , June 25 2017
Home / Dunia Artis / Alyah kini bertudung setelah menunaikan umrah (4 Gambar)

Alyah kini bertudung setelah menunaikan umrah (4 Gambar)

Penyanyi popular dan fesyen ala Rihanna & Lady Gaga, Alyah kini sudah bertudung. Alyah yang baru sahaja pulang dari Mekah untuk menunaikan umrah telah melancarkan niatnya untuk bertudung.

Menyedari umur yang semakin meningkat, hatinya sudah terbuka untuk berubah dan menyatakan semua yang berlaku ini ada hikmah disebaliknya. Malah tindakan Alyah itu di sokong kekasihnya, Ramli MS. Gambar Alyah bertudung selepas ini.

Sumber dipetik: mStar Online

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Nassier Wahab dianugerahkan DIMP, bawa gelaran Datuk

Sekalung tahniah kami ucapkan buat penyanyi popular era 1980-an, Nassier Wahab, 55, apabila dianugerahkan Darjah ...

6 comments

  1. bakpe aku rasa ramai yg dah berhijrah bertudung ni suka sgt upload gmbar sendiri yg bajet cun dan seperti ingin dipuji?

  2. Dia ni sekejap pakai.sekejap tak pakai.aku pun tak tahu?

  3. korang rasa ziana zain akan tudung tak? erra fazira ka?

  4. makin tua makin liat nak pakai…tutup kepala bila dah mati nanti…

counter statistics