Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / Amanda Imani seksi (2 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

41 comments

  1. sape ni?tak kenal pun. contoh wanita akhir zaman….

  2. la… awat yg depan hang tutup. biaq lh terbuka jgk.

  3. bha2 … pe daa..bngga lha dia..pkai mcm tuu … hepy bha dia… cehh.. biar laa…hak dia … dia punya bdn… bukn kita pnn ..

  4. bkn ke dia yg begambar kt kolam renang hr tu? -dlm mjlh mangga..seksi gini gak.hmm

  5. ketiak hitam…..wakakakkakakkaka

  6. nama pun dah melambangkan ala keyahudian…

  7. Kesian bakal suami dia nanti…dah takde apa yang ekslusif untuk suami dia nanti. Lelaki lain semua dah tengok apa yg sepatutnya suami dia saja boleh tengok. Kesian…

  8. kesian…… tak de mak bapak ke pompuan nih…..

  9. hoh! tanjat boboi…! Tangan terpaksa sentiasa berkepak untuk mengelakkan nasi lemak 30sen terburai… hahahahaha.. nasib baik ketiak kurang karat…. bodoh nye budak!

  10. christian kurniawa

    dari sumber majalah playboy versi melayu.satu kepincangan yang ditonjolkan betapa bodohnya kaum melayu.bab bergossip bab mencerca orang lain ,exploitasi wanita..so belilah majalah mangga…whoooohooo…!

  11. SIMpang Malaikat44

    tahniah…nanti jumpa kat padang…..

  12. bila hilang sifat malu inilah yg jadinya..manusia akhir zaman tak takut melakukan dosa malah bangga dan mempamerkan dosa2 mereka..nauzubillah..apapun pintu taubat masih terbuka selagi malaikat maut tidak dtg menjemput..

  13. she's not even famous..perasan famous ader la..menyampah aku tgk budak nie..ptuiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:@

  14. dah melayu suka dieksploitasi nak buat macam mana…spttnya kesedaran ada kat dalam diri…diri tu Islam…bangsa Melayu..buat ape nak pakai mcm tu???huh….kalau tak pakai orang tak cerca..orang tak hina..so, tahniah kepada Imani…nama cantik tapi pakaian robek sana..robek sini

  15. ni bkn bju tp apron eksklusif ni…hahaha

  16. wekkkkkkk…. nak muntah

  17. 🙂 ok aper..jgn lar nak hina2 org …suke ati diaorg lar….no body is perfect ok..so kawan2 kubur masing2 ok…

  18. KUBUR LAIN-LAIN, DOSA LAIN-LAIN, SIKSA NERAKA LAIN-LAIN~”

    TAPI INGATLAHHH…
    yang memandikan jenazah kamu "ORANG LAIN"
    yang sembahyang jenazah kamu "ORANG LAIN"
    … yang mengkafankan jenazah kamu "ORANG LAIN"
    yang mengkebumikan jenazah kamu "ORANG LAIN"
    yang membacakan yaa siin d pusara kamu "ORANG LAIN"
    yang bersedih diatas kematian kamu juga melibatkan "ORANG LAIN"

    jadi jangan menyusahkan "YANG LAIN" DENGAN perangai kamu yang "TIDAK DISENANGI ORANG LAIN"… 🙂

  19. klau mcm nie lebih baik xpyah pkai baju terus…memalukan jer…

  20. macam pakai apron jerr. hahahaahha. mak aku pakai kat dapur jer weiiii.

    *peace!

  21. buwokkkk……….nyer……

  22. Awat ketiak hitam….ops…sory..hehehe

  23. ish3…kot ye kot nk cari nama, jgn lar tnjuk semua…ni bukan cari nama, cari penyakit…penyakit donia akhirat…takot aku..sekali ALlah tarik nikmat hidup, terus menyesal tak sudah…insaf weh..malu aku tgk… ko pon bukannya satu2nya hamba Allah yg diberi belakang yg gebu..ramai lagi yg ada kulit gebu, mulus, tapi tak tnjuk pon…B)

  24. taktik nk femes cmni la.. pasni ramai ar knal die ni. cehh

  25. lemak bonjol….ketiak itam…adoyyyy malunyela….

  26. susu segarRRRRRR

  27. aku minat lah ketiak dia…putih,gebu,anjal..

  28. mcm pakai apron jer….lepas ni leh trus masak yer…

  29. TAK PAKAI BRA KOTT?! mesti time tu ada laki miang dok intai2 ehemmmm dia –"

counter statistics