Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Ameng tuduh A. Aida dan suami aniaya dia

Ameng tuduh A. Aida dan suami aniaya dia

Uols bace tak akhbar ari ni. Ameng hari ni menuduh bekas isterinya A. Aida memasukkan ganja ke dalam badannya. WTF?

A. Aida atau nama kampungnya Zaidah Awang telah buat satu pakatan dengan suaminya, Suffian Sulaiman membuatkan Ameng terpaksa berpindah balai polis ke Balai Polis Sentul untuk menjalani ujian air kencing. Hai macam-macam pulak doh. Ameng cuba membuktikan dia tidak berada dalam pengaruh alkohol atau dadah kerana dia boleh memandu ke balai polis tersebut dalam keadaan waras.

Setahu kami-lah kalau dia hisap ganja, kesan dadah itu akan kekal di dalam badan melebihi sebulan walaupun pada hari dia menjalani ujian air kencing dalam keadaan waras. Ameng sila jangan mejerat diri sendiri. Antara kata-kata Ameng hanyalah:

Saya anggap ini konspirasi membabitkan bekas isteri saya dan suaminya untuk menjatuhkan saya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

8 comments

  1. DAHLAH AMENG… JADI LELAKI BIAR LAH GENTLEMAN..

    JGNSALAHKAN ORANG LAIN ATAS PERBUATAN KESALAHAN SENDIRI..
    DAH SERUPA JANTAN GLA TALAK PULAK!
    BUANG LAH GRUDGES DLM DIRI TU…
    SELAGI ADA SIFAT DENDAM DAN TAK PUAS HATI TAKAN KE MANA DOK..

    JAGALAH ISTERI DAN ANAK YG ADA SEKARANG… MOVE ON MAT !

    KALO PERANGAI NEGATIVE TERUS MENERUS BEGINI JGN BERANGAN LAH
    NAK DPT TITLE KEBESARAN DATUK..

    SEKADAR GELARAN DATUK BERCUCU JE LAH YG MU AKAN DAPAT !

    🙁

    • mcm rapat gile jew gan dy ekkkkk

      • siti hanisah mohamad

        tolong jangan cakap macam tu,,,tak semestinya semua (kaki ganja) tu jahat,,,,& sya minta jasa baik awak jangan nak kutuk ameng,,,,sekarang ameng dah terima hukuman 8 tahun penjara,,,,kalau awak cuba kutuk ameng,,,,saya akan bagi penumbuk maut,,,sila jumpa saya di surau durian daun

  2. siti hanisah mohamad

    kaki ganja kalau nak bertaubat kena duduk rumah pengasih

  3. kepada dsp sufian sulaiman,,,jikalau awak polis yang adil,,,tolong ringankan hukuman ameng ,,,,,,,,kalau dsp sufian taknak bebaskan ameng tapi tolong ringankan hukuman

  4. saya sokong awak sharir,,,,saya doakan dsp sufian sulaiman murah rezki

counter statistics