Monday , November 20 2017
Home / Dunia Artis / Amran Ismail mula takut persekitaran kerana dianggap gay

Amran Ismail mula takut persekitaran kerana dianggap gay

Amran Ismail mulai takut dan berasa amat malu untuk keluar bertemu orang ramai dan dikatakan menerima ugutan di Facebook difahamkan ada hubung kait antara cerita gay antara dirinya dengan Anding. Antara mesej yang dihantar berbunyi “ini baru sikit, tak puas hati, sanggup berhabis beribu janji puas.

Dia juga difahamkan tidak membuat laporan polis berhubung ugutan tersebut. Tidak pasti sebab apa namun jelasnya lagi dia rasa seperti dirinya diekori dan merasai gerak-geri dirinya diperhatikan.

p/s: report je-lah polis, kite semue ade hak kan.. walaupun kite…… gay… OPPPPPSSS!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

7 comments

  1. mat gay ka depa ni ,,ishh ishhh apa nak jadi kat hampa ni

  2. Admiral Hafiz

    geli aku tengok gambar diorg

    Entry Terkini: Video Kekejaman Terhadap Binatang Yang WAJIB Ditonton! – Farm To Fridge

  3. wowww hot kapel. klasss ko mariah. hak3

  4. damn!!!!!!….dah mcm dibenarkn gay kat sini ek..

  5. sepadan taniah…huhuhu

counter statistics