Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Amran Ismail mula takut persekitaran kerana dianggap gay

Amran Ismail mula takut persekitaran kerana dianggap gay

Amran Ismail mulai takut dan berasa amat malu untuk keluar bertemu orang ramai dan dikatakan menerima ugutan di Facebook difahamkan ada hubung kait antara cerita gay antara dirinya dengan Anding. Antara mesej yang dihantar berbunyi “ini baru sikit, tak puas hati, sanggup berhabis beribu janji puas.

Dia juga difahamkan tidak membuat laporan polis berhubung ugutan tersebut. Tidak pasti sebab apa namun jelasnya lagi dia rasa seperti dirinya diekori dan merasai gerak-geri dirinya diperhatikan.

p/s: report je-lah polis, kite semue ade hak kan.. walaupun kite…… gay… OPPPPPSSS!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Harith Iskander juara “Funniest Person In The World”

Kami ingin merakamkan jutaan tahniah buat pelawak, pengacara dan pelakon, Harith Iskander kerana telah menjadi ...

7 comments

  1. mat gay ka depa ni ,,ishh ishhh apa nak jadi kat hampa ni

  2. geli aku tengok gambar diorg

    Entry Terkini: Video Kekejaman Terhadap Binatang Yang WAJIB Ditonton! – Farm To Fridge

  3. wowww hot kapel. klasss ko mariah. hak3

  4. damn!!!!!!….dah mcm dibenarkn gay kat sini ek..

  5. sepadan taniah…huhuhu

counter statistics