Sunday , October 26 2014
Home / Gossip Panas / Anak aktres terkenal ketagih bersosial

Anak aktres terkenal ketagih bersosial

Siapakah anak gadis ini? Menurut Zubir menerusi akhbar BiPop hari ini mengatakan, gadis ini merupakan anak kepada seorang aktres terkenal tahun 1990-an.

Difahamkan anak gadis ini mendapat pendidikan di sebuah sekolah antarabangsa terkemuka, dan yang memeranjatkan umurnya baru 14 tahun ketika gambar-gambar ini diambil.

Difahamkan lagi, anak gadis ini merupakan anak kepada seorang aktres yang telah berkahwin dengan seorang ahli perniagaan berstatuskan VIP pada tahun 1997! Mari buka majalah lama! Lagi gambar Miss X di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

23 comments

  1. nauzubillah..semoga tidak mempengaruhi anak remaja lain..

  2. ni mana punya lembu lh ni..

    haih..

  3. sapa ni?? cakap jer la sapa! adoi la…

  4. Anak SJ ke? hurmmmm

  5. Anak sopiah jen kot?

  6. bukan anak TJ ni..nampak cm minah salleh pun ade gak..jgn2 mmg anak SJ..kot je la..

  7. bukan anak sape-sape tapi ANAK GAMPANG!

  8. apsal gambo last tu cm negro jer? wkakakaka..mane satu daaa

  9. Ni bkas awek aku ni…dlu dya x mcm ni,kcewa sbb kna tggal kot…*juz kidding*…wakaka…anak org kaya,mcm ni la…

  10. apa sebok lah! bukan artis lagi bnyk

  11. ape nk jdi daa..

  12. pan-asia pnya plakon ksayangn dtuk yusuf haslam….

  13. you guys are horrible and should be ashamed, no it's not tiara jaquelines daughter. Her daughter is like a saint I swear. I know this 'miss x' and honestly you guys are disgusting for saying that stuff, these pictures aren't even of her doing anything wrong and what the hell do you think you're doing censoring the bikinis, what an idiot I swear. this girl is lovely and the stuff in these pictures is nothing compared to stuff you see walking the streets of kl. seriously you're all idiots. learn some respect.

  14. membiarkan partinya, biarkan dia bersenang-senang, anda tidak lebih baik daripada dia mengingati

    Anda sedang berbicara buruk tentang dirinya. dia seorang gadis remaja, tidak semua orang adalah

    melayu khas anak anda semua berharap dia menjadi, anda berada dalam kedudukan untuk

    katakan padanya apa yang harus dilakukan kerana dia tidak berfikir apa yang dia lakukan adalah buruk,

    itu hanya kamu

  15. you guys are a bunch of lifeless piece of fucks. this particular 'miss x' is an amazing girl who's just living life like a normal teenager. its not like wearing a bikini or kissing a guy on the cheek is against the law or some shit, theres completely nothing wrong with that. and that guy she kissed ON THE CHEEK is her boyfriend, so she obviously has the right to do so. what the fuck is wrong with you guys? i've seen way way worse shit than this, this is nothing compared to it! crazy bitches.

  16. Macam tau je siapa. Anak Sofia Jane ke, Arissa Meor? Eh, andaian je bukan betul2.

  17. Well yea, so I'm just saying. You ppl have no right to be writing bad stuff about this girl. Oh, and yeah, I actually know her, and see her ALL THE TIME. She's not what you ppl think she is. Just bcs she has the fame and such, doesnt mean she's a freaking wild socialite. And yeah, get your damn story straight first

  18. Its against the syariah law laaa bitch anon

  19. If she's a Muslim, please respect the religion.

counter statistics