Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Anak Eja & Mohd Silahuddin

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-birthday-anak-farid-diana-mediamalaya

Sekitar Majlis Harijadi anak ke-2 Farid Kamil & Diana Daniella (6 Gambar)

Baru-baru ini Farid Kamil dan isteri, Diana Danielle telah menyambut hari ulangtahun kelahiran anak kedua ...

6 comments

  1. kawen dgn dude..ptt la malu nk ngaku dh kawen..hahaha..artis la katekan..dh beranak br kecoh nk gtau..takot malu la katekan..ceh

  2. tua nya laki dia.Anak pun tak comel mana.Dia ni pun bukan grade 'A' star, jadi takdelah reporter terhegeh hegeh nak scoop dia.Melainkan klu sendiri panggil press & mempromotekan dirinya.Kelakar betol.

  3. laki die umo 49thn la..mmg la tua..hahaha..artis sume laki je mesti ckp ahli perniagaan..hahaha..tah ape yg meniage nye tah..

  4. Suka hati doranglah dulu mak bapak korang kawin dorang tak kecoh pun…Korang nak mengumpat pahal???

  5. okla tue.. eja pon da 37 so beza 12 tahun..
    org da kawin bior le..

  6. ok aa tuh.. at least diorg amoh publisiti over2 sesgt. sesetengah org tu x suke jadi perhatian, rimas. nk wak keje pun susah…
    apa pun tahniah dpt gak baby, seronoknye.. alhamdulillah

counter statistics