Saturday , December 3 2016
Home / Pelik / Anjing ditembak dan di tanam hidup-hidup diselamatkan

Anjing ditembak dan di tanam hidup-hidup diselamatkan

Kinda shocking tengok first pic ni masa mula-mula bace. Anjing ni telah ditembak di kepala dan ditanam hidup-hidup dengan mulutnya diikat dengan dawai oleh tuannya yang tak berperikemanusiaan.

Keajaiban berlaku apabila seorang polis yang sedang meronda kawasan tersebut terdengar bunyi tangisan anjing tersebut, dan kemudian anjing tersebut telah berjaya diselamatkan dari mati dalam keadaan yang menyeksakan. Lagi gambar anjing tersebut selepas sehat after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

24 comments

  1. apasal kejam sgt org2 sekarang..? kalau taknak bela..hantar lah ke tmpt perlindungan binatang…manusia dan binatang telah bertukar tempat hati dan perasaan…

    • napela ada gak org yg kejam mcm ni lg…x berperikemanusiaan langsung..btul tu..kalau xnk jaga..hntrla pd pusat penjagaan binatang…nasib dpt diselamatkan…w/pun kita ni islam x boleh jaga anjing tp anjing tu pun ada perasaan …..benci pd org yg menyeksa binatang…

  2. tak abis2 nak menyeksa binatang…tak de otak tol la tuan anjing ni…

  3. olloh shiannye…monyok je…manusia sekarang dah berpusing balek macam zaman jahiliah dlu…wallahuallam

  4. tembak di kepala pun masih hidup? ajaib!

  5. Mmg x de perikemanusiaan….walaupun Islam mengharamkan pegang anjing…kecuali keadaan tertentu…tapi tidak pernah benci pada anjing sbb dia juga makhluk Allah.

    • miss hollow girl

      Rose..pegang anjing xharam lah dlm islam..yang haram pegang ank dara org yg belum dinikahi..tu haram kena minta ampun dgn Allah smp diampunkan dosa kita..klu pegang anjing hukumnya najis tp masih boleh disamak dn xberdosa..tp still sedih dgn pic ni..kejam btul manusia skang..

  6. Bodo toi sape nyekse binatang! Bangang!

  7. JANGANLAH KITA MENYIKSA BINATANG………HATI HITAM BETUL!..MANUSIA JENIS APA TU…TAK ADA OTAK LANGSUNG,CUBA DIA KENA MACAM TU..BIARLAH TUHAN SAHAJA YANG MEMBALASNYA…

  8. Jahanamnya perangai. Kalo dah tak suka nak bela anjing tu, hantar la ke pusat perlindungan, ataupun lepaskan je kat mana2 tempat yg senang dia cari makanan. Apa jadah nak tembak n tanam hidup2?

  9. "Mmg x de perikemanusiaan….walaupun Islam mengharamkan pegang anjing…kecuali keadaan tertentu…tapi tidak pernah benci pada anjing sbb dia juga makhluk Allah."

    AKU XLEH BLAH ADE ORG ISLAM TULIS MCM NI…. ISLAM MGHARAMKAN PEGANG ANJING….. MAZHAB MANA NI LAHABAU OII. BODO PUNYE ORG.. XBELAJA AGAMA KE……. BENGAP….GI BELAJA AGAMA SEMULA LA……

    • miss hollow girl

      tul la saya pun terkejut dgn ape yg dia tulis..setahu saya mana ade Islam Haramkan pegang anjing..dlm Al-Quran pun xde.

    • owhh, selama nie saya pun ingat anjing tu haram dipegang mcm ape yg awak quote kan tu. baru harini tahu mcm tu rupanya hukum dia. tapikan saya rasa cam tak patut je awak ckp cmtue. mcm mane nak belajar kalau orang macam awak nak tegur kesalahan org dengan bahasa kasar. and mazhab mane yg ajar awak suh bercakap kasar dgn orang. please mind ur words 🙂

      • yela….sy sokong..betul tu…kalo ye pon jgn maki2…. xbaik mcm tu… kalo nak tegur biar bercara gan elok2 ckp… kita org islam… jg la pckapan…

  10. penulis yg bodoh, apsal x bgtau kt mane kejadian ni??

    • aik.. aku pulak kene.. sedihnye

      • Salam. hahaha… nasib engkau la Musalman. Aku baca je, xamik kisah sangat. Kalau engkau pusing turutan gambar ni pun aku baca juga.

        Lepas ni, ko guna gambar yang sama. Tapi tajuk ceritanya "Anjing ditembak mati dan ditanam disebabkan muka anjing yang monyok" pun aku akan baca jugak. hahaha… jimat idea untuk post.

  11. kejamnya..x berperikemanusian lgsng..

  12. betul betul kejam la mereka ne …

  13. pe bnda la tuan anjing nie..agk2 la nk seksa pn..klu la tuan anjing de kt tmpt anjng n kne seksa cm 2 pe rsanya ye..lu fkir la sndri k..

  14. najis berat boleh basoh(samak)..pgg bukan muhrim..haram.. kesian anjing tu..

counter statistics