Thursday , July 24 2014
Home / Dunia Artis / Apabila Acha Septriasa terlalu seronok menyanyi

Apabila Acha Septriasa terlalu seronok menyanyi

Amaran, jika uols peminat fanatik Acha sila berundur untuk melihat gambar di bawah. Amaran juga buat uols yang tangkap leleh dengan Acha boleh berhenti untuk sambung melihat gambar seterusnya kerana gambar seterusnya akan memaparkan Acha Septriasa syok menyanyi sampai ketiak jadi basah.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

14 comments

  1. ala normal la ketiak basah.sebok je!

  2. itu pun jadi masalah keee….mcm la ketiak bloger ni x pernah basah..adoi..stop la mengangkat artis mcm dewa..depa pun manusia biasa ajer.

  3. dia pun manusia biasa gak….

  4. ketiak basah tu bkn sb terlalu syok menyanyi..ktiak bsh tu sb dia berpeluh..normal la kalau ketiak berpeluh..kdg2 kita dok dlm aircond pn bole berpeluh je

  5. haha…aku pun ketiak basah…malu owhhh kalau dpn reramai orang….tp nak wat cam mane..tempat sejuk pown jadi gitu…moral of da story deoderant zaman sekarang memang xbagus!!!!!

  6. sibuk kan ketiak org..lebih baik jaga ketiak sendiri….

  7. WAHAI BLOGGER SILER JAGA KETIAK SENDIRI…
    SILAP2 SELUAR DALAM MU PUN KUAT BERLENDIR…
    :-))

  8. normal le tu..ketiak sapa yg xbasah?lolxx~

  9. opss…. ish2…kntoiiiii

  10. biasalah peluh.. ntah pape jek..

  11. adoiyay……… aku rasa ketiak basah ni perkara yang normal dan pernah d alami setiap manusia.. jd jika kita sebagai manusia yang mempunyai pelajaran,ni kes biasa je beb..ketiak basah sbb berpeluh,penat,bsukan,dan sebagainya… buat apa nak kecoh.. yang g amek gambar masa ketiak dia basah knp…amek la masa ketiak dia kering… amboi2 blogger saja je kan nak malukan acha….kesian dia…

    PERLI : ketiak basah asal tertutup xpe beb,jgn kering tapi terbuka ada daki itam plak…atau bekas bulu..huhu

  12. Masukkan teks di sini!B)

  13. normal lah ketiak basah. asal nak kecoh2 plak.

counter statistics