Friday , October 31 2014
Home / Dunia Artis / Apabila Datuk Siti Nurhaliza bertudung litup (7 Gambar)

Apabila Datuk Siti Nurhaliza bertudung litup (7 Gambar)

sititudunglitup1

Mesti ramai yang senang hati apabila Datuk Siti Nurhaliza bertudung litup. Agak jarang dia bertudung litup seperti ini, bukan? Gambar penuh selepas ini.

sititudunglitup2

sititudunglitup3

sititudunglitup4

sititudunglitup5

sititudunglitup6

sititudunglitup7

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

22 comments

  1. Comel je bertudung litup macam ni. Teruskanlah pakai tudung macam ni yer…

  2. Tahun 2013 bru nak pakai tudung penoh…maut tak tungu tahun…lau nak ambil, ambil jua….

  3. cantiknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. ini dikatakan bertudung tpi bukan tutup aurat. Dada tu tutuplah dengan tudung labuh. kalau tak tahu, boleh tanya ustazah. jangan plak jadi tontonan lelalki lain dengan berpakain ketat menampakan susuk badan. bertudung dan menutup aurat mcm Diana Amir lagi cantik dari ni.

  5. semcm ja stail tudung tu……:|

  6. Pakai tudung tapi baju ketat mengikut tubuh badan. Semoga Allah beri petunjuk selepas ini untuk menutup aurat bukan menutup rambut. Ada bezanya menutup rambut dgn menutup aurat mengikut kehendak Islam. Itu yg ramai perempuan buat2 tak faham. Berdoalah dan moga Allah jua yang memberi hidayahNya.

  7. Alhamdulilah, satu penghijrahan yg baik .. sama2 kita doakan kebaikan untuk sahabt2 kita ..

  8. YG KOMEN2 NI MCM LA ALIM SGT..HMMMMM

  9. AMEK GMB SAMBIL BERPELUK DGN ANAK TIRI TU APE KES??
    TETAP BUKAN MAHRAM KANN???
    ADEHHHH..

  10. perempuan yang termasuk di dalam kategori
    mahram kerana perkahwinan adalah seperti berikut:
    1. Emak mertua.
    2. Anak menantu.
    3. Emak tiri.
    4. Anak tiri.

  11. Apabila ditegur utk kbaikan dn mngikut cara islam sbnr terus dilabel alim @ dpertikai mcm alim..sepatutnya kita brsyukur masih ada yg sudi menegur & mengingatkn pkara2 kbaikan..

  12. pakai tudung pon nak jadi isu. bangang btol lah. bentok tudong pon macam padri pompuan.

  13. CUTE LA CT PAKAI CAM TU BUT BETTER PAKAI CAM WARDINA……

  14. PAKAI ELOK-ELOK LG CANTIK LA…CT PAKAI APE PN CANTIK!

  15. tutup aurat biar sempurna….

  16. Moga perubahan itu berterusan dan bertambah baik
    Amin

  17. orang yg ktuk org 2 la yg xperfect. ad dye mnyusahkan idop ko ke?sume manusia ad klmhn. crmikn dri 2 dlu..

  18. kesian ct, dari dulu sampai lani tak abih dugaan menimpanya, aku tak minat ct , cuma suaranya shj..dan dia juga kaya raya .. tapi aku kesian , sbb belum ada zuriat..:(

counter statistics