BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Tuesday , April 28 2015
Home / Dunia Artis / Apabila Fara Fauzana bertudung (3 Gambar)

Apabila Fara Fauzana bertudung (3 Gambar)

farafauzanatudong3

Apabila Fara Fauzana bertudung. Gambar penuh selepas ini.

farafauzanatudong1

farafauzanatudong2

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

01-Fizz-Almy-Aqiqah-MEDIAMALAYA

Majlis Aqiqah Anak Pertama Fizz Fairuz & Almy Nadia (28 Gambar)

Pasangan suami isteri telah bersedia untuk menunjukkan wajah anaknya kepada umum di majlis aqiqah yang ...

12 comments

  1. x yah pakai klu camni…nampak x bersedia

  2. brtudung tp xsmpurna

  3. Mcm mak mak je aku nengok…

  4. Ini bukan bertudung.

  5. Bertudung APEKAJADAHNIE……. baik BERTUDUNG sambil pakai SKIRT PENDEK

  6. Org pakai tudung pun jadi satu cerita. Takde ke cerita artis makan burger?

  7. permulaan yg bgs teruskn bertudung.jgn ambik peduli psl org lain cakap.

  8. Ini nak melawak

  9. Not interested. Org lain pun pakai tudung gaks, tak kecoh

  10. sepatutnya ko memang dah kena pakai tudung..jangan nak main2 lagi. umur pun dah 30 lebih tunggu apa lagi….

  11. Alhmdllah..krg2pun dah bmula.biaselah kmn rang tu mcm2.teruskan tuk lbih baik k???

counter statistics