Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Apabila Fara Fauzana bertudung (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Natasha Hudson kini berimej baru berpurdah

Pelakon dan model terkenal, Natasha Hudson mulai tampil dengan imej baru kini berpurdah. Umum ketahui, ...

12 comments

  1. x yah pakai klu camni…nampak x bersedia

  2. brtudung tp xsmpurna

  3. Mcm mak mak je aku nengok…

  4. Ini bukan bertudung.

  5. Bertudung APEKAJADAHNIE……. baik BERTUDUNG sambil pakai SKIRT PENDEK

  6. Org pakai tudung pun jadi satu cerita. Takde ke cerita artis makan burger?

  7. permulaan yg bgs teruskn bertudung.jgn ambik peduli psl org lain cakap.

  8. Ini nak melawak

  9. Not interested. Org lain pun pakai tudung gaks, tak kecoh

  10. sepatutnya ko memang dah kena pakai tudung..jangan nak main2 lagi. umur pun dah 30 lebih tunggu apa lagi….

  11. Alhmdllah..krg2pun dah bmula.biaselah kmn rang tu mcm2.teruskan tuk lbih baik k???

counter statistics