Friday , April 28 2017
Home / Dunia Artis / Apabila Fazura bertudung (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Akim & Stacy dedah wajah anak di Instagram (6 Gambar)

Akim dan Stacy telah bersedia untuk berkongsi gambar terbaru anak mereka, Eshal yang telah dilahirkan ...

12 comments

  1. so cute… 😉

  2. alhamdulillah…cantik sgt fazura kalau pas ni terus menutup aurat..sama2 mdoakan yg terbaik.aminnnn

  3. Jangan pakai TUDUNG SAJI dan PERIUK sudahlah yer….

  4. mmg nk betdg troske?? jgnlaa persendakan tdg…jp pkai jp cabut

  5. wlu ko berpurdah skli pon ko ttp xditerima keluarga diraja Johor..puiii

  6. Sejuk mata memandang. Rasa macam nak buat menantu pilihan…

  7. Cantik nye fazura! Sangat ayu.. Love fazura.. Jumpa dia kat ikea.. Sgt natural beauty n dressing pun sedap mata memandang.. Sgt merendah diri.. Tak mcm sesetengah artis tu, perasan je lebih.. Syok sendiri!
    Love u faz!

  8. Kawan2! Jom tengok website oh artis, ada gambar sorang pompuan tu masa sekolah! Sgt kepam muka nye! Kelakar sgt2.. Berbeza dgn wajah nye sekarang!! Hahahaha..sekarang kejutan budaya! Cepat tgk sebelum oh artis kena saman! *hinthint*

  9. dia ni memang cantiklah walau x mekap pun.serius cun gilos…..

counter statistics