Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Apabila Hetty Sarlene bergambar bersama kekasih (8 Gambar)

Apabila Hetty Sarlene bergambar bersama kekasih (8 Gambar)

Hetty Sarlene, artis didikan Yusof Haslam yang kini sudah tidak aktif di dalam dunia seni. Walaupun Hetty sudah tidak aktif berlakon di Malaysia, namun disebabkan aura public figure, dia tetap jadi perhatian. Hetty dilihat kerap memuat naik gambar bersama teman lelaki-nye di laman Instagram. Menariknye gambar-gambar kini tampak lebih seksi dan lebih berani. Hmm.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

19 comments

  1. mcm siot je…

  2. kawen cepat dik elak kena bala dari Allah…susah ko nati nangis x blagu,skarang Allah bagi cash je x yah tgu lama2…

  3. gambar ke 5 tu laen mcm jew…auummm..auummm ker?

  4. TERSERLAH KEJAHILAN PASAL AGAMA MU….. HAAAAKKKKTTHHHUUUIIIIIIIIIIIIII

  5. Sedap la dorg ni……sedap la SANGAT…

  6. Bkn memfitnah…tgk dr pic mcm udoh!!!!….dara dan teruna g ker???hermmm jahil sungguh

  7. jamalpaktongkol

    serah kan suma yang ada kat jantan.

  8. gambar baru lps main pun ada………………..hahahahahahah………….

  9. gmbr mcm org dah kawen

  10. rasa dah kawin kot diorang ni..

  11. ::..MasyaAllah..smoga kamu berdua diberi hidayah Allah s.w.t..tanamlah rasa takut kpd Allah s.w.t. dan takut kpd akhirat..InsyaAllah, kita terhindar drpd melakukan perbuatan yg di benci Allah..::

  12. geteknya pmpuan ni. tak hingin nk ambil jadi isteri.free pun reject je. hahaha

  13. Hetty Sarlene maafkan orang yang sebar fotonya <— UTUSAN ONLINE 14/03/2013

  14. Masukkan teks di sini!Keterpurukan hidup membuat saya melakoni pesugihan di PAK MANDALA,sebelumnya saya Mendapatkan no hp aki (082348985714) dari teman yang sudah sukses kaya, saran PAK MANDALA pesugihan yang cocok untuk saya adalah Bank GHAIB, di waktu itu tanpa banyak perhitungan saya ikuti petunjuk dari aki ,saya sudah sangat bingung dengan hutang yang beratus-ratus juta. Untung saja ada PAK MANDALA yang membantu melalui syareatnya. Saya serahkan umur 1 hari saya untuk ritual ini . pada malam pelaksanaan ritual saya merasa sesuatu yang sangat asing,. Karna merasa tak kuat kemudian saya coba melelapkan diri, entah sadar atau tidak saya melihat sosok makhluk tinggi besar yang memberikan saya kain hitam yang berisi uang 50-100rbuan yang sangat banyak setelah benar-benar sadar saya memeriksa kotak hitam yang telah saya persiapkan sebelumnya atas perintah PAK MANDALA ,dan dengan sangat terkejut saya melihat kotak tersebut penuh dengan uang 50-100ribuan sampai ratusan lembAr banyaknya , tanpa ada rekayasa saya membuat kesaksian ini karna semua ini benar-benar saya alami. SUMPAH DEMI ALLAH DAN ATS NAMA KELUARGA Saya ucapkan ribuan terimkasih kepada PAK MANDALA,saat ini hutang saya telah lunas dan saya tlah memiliki toko elektronik yang lumayan besar . sekali lagi saya ucapkan terimakasih yang sangat besar kepada PAK MANDALA dan keluarga.

  15. Menagis Emak dan Bapa dia

counter statistics