Thursday , April 17 2014
Home / Gossip Panas / Apabila Neelofa upload gambar lupa butang baju (1 Gambar)

Apabila Neelofa upload gambar lupa butang baju (1 Gambar)

Bukan sampai tersembol pun ye. Heh. Gambar penuh selepas ini.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

27 comments

  1. eeiiiii layot nye tetek kau nilopak…..da bape ramai org ramas ni???

  2. Hok aloh nie pun nok tunjuk,…. TETEK LEMBU korang x nak tengok ker…..????

  3. Awat mcm da lendut jer 2?

  4. PEEHH……SEDAP NYE….

  5. mmg dia x butang laaa.. sbb dah biasa buka bukaan.. x heran pun pada dia..

  6. retis skrg rasa tayang separuh tetek tu benda biasa kot.. yg bkn retis pun dh ramai suka tayang. Tutup kat nipple jer..

  7. Ya Allah semoga Neelofa menjadi hambaMu yang solehah, Amin…

  8. peergh,mantap siot!!

  9. kiamat sudah dekat>>bertaubatlah

  10. baru sikit….cube la bukak habis…x paki baju n bra….baru semua pihak diam terkedu nk isap…hahahaha..taubat la wey.

  11. klu x silap dlu sblm jd artis pakwe dia kan ''mat salleh'' ….cuba google

  12. alah bkn lupa,tapi saje!

    • Tutuplah aurat dik.bersyukurlah dgn Allah keralna memberi kecantikan yg sempurna pada diri adik.permata yg berharga ditubuh Kita adalah utk ditatap oleh si Suami .Sekadar nasihat

  13. biasa lah org cam lopa nie.. x sepopular mana & x cantik sangat pun sebab tu la nak buat kontroversi murahan tayang aset atas bawah dia tu!… attention seekers!

  14. ceh. angpa dok kutuk, skali beliau lemaskan kpala angpa kat lurah beliau. fuu~

  15. jangan salah fhm lah weh , munkin dia x perasan la butang baju dia tebuka .. aduii fikir positif boleh kerr>?? jngn tlampau fikir negative ;) minta maaf kalau ada yg menyakitkan persaan kamu semua .. :)

  16. dha nye mau pkai bju mcm yerr… biar la …

  17. hui ni kalu dpt kt aq ni mmg aq henjut smpi letopp tetek kau minah oi…geramm seyh tgok tetek mu itu…

  18. nak sikit .. hahahaa .. buat2 lahh tutup
    <3

  19. neelofaa jom masuk bilikk kita main satu kali.. sanggap nii.. tetek kau dah besar . nak jilat. kau dah penah main dengan laki ke sampai tetek kau besar sangat].. mezti best :* nak jilat sikit

  20. solehah pn klau hati busuk buat apa……….neelofa cmni2 pn mgkn hati dia lg baik dr org y taw ckp psal keburukan org lain sj..

counter statistics