Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Apabila Nora Danish bertudung (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

18 comments

  1. cantik lagi bertudung 🙂

  2. erm..cntik lha jugakk

  3. Cantik apanya..Banyak lagi yang cantik..Dislike..

  4. bukan macam nora danish jer….

  5. baik bertudung la die .. lagi cantikk .. baru perasan dier xpakai tudung huduh ya amatt ..

  6. comelnyer…

  7. Time blakon jela pki..kt luor seksi x igt! Poyo n hipokrit!

  8. gatei- cam ko 2 bagus sggt….berani ko kutuk akak aku eh!

  9. aku rasakn muka Nd lg kiut miut berbanding Fs…Fs2 bkn lawa sggt,cam bangkai jek aku tggok….pepek berulat….sana sini jantan jolok….

  10. nice face xD

  11. fs nampak cam dah gemuk la skrg kat dlm cerita cinta elisa tu…haritu sepupu jumpa dia n ex hubby si nora tu baru2 ni…cinta bersambung la kot..

  12. Nak mengutuk tu biarlah bertempat meeooowww…Ko pernah tengok ke luar dan dalam FS..Jadi baik ko menilai diri ko sendiri dulu sebelum menilai orang..

  13. nora danish palsu

    tebal gila kening i…

  14. nora mmng cantik, tak pakai tudung ke, pakai ke..you are just BEAUTIFUL:)

  15. fs memg perampas….kulit itam…nd lg cantek

counter statistics