Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Apabila Rozita Che Wan berwatak tak cun

Apabila Rozita Che Wan berwatak tak cun

Susah kan nak nampak Rozita berlakon tanpa make-up tebal, gincu tebal, huduh-huduh gitew. Dalam telefilem Dosa Siapa, Rozita telah berlakon watak pengemis dan telah men’tak cun kan dirinya untuk telefilem ini. Tapi kami tak fokus pun pada ke’takcunan die tu, kami fokus pada bende lain. Hehe…. Na mean!! Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

16 comments

  1. tetap cun.. tp so bad dah tua.. …kahkahkah

  2. Cun ke x..prangai ttp cm jamban..wakakaka

  3. Admiral Hafiz

    haha….cun jugak apa…

    Entri Terkini: Penggemar Barangan Apple & Peminat DSLR pasti sukakan ini!

  4. tetap hot tu…hehehe

  5. bolehlh kot..

    pengarah cite ni pun tetap kena jaga ke-cun-an RCW.

  6. orang klau cantik ..buat ape pun tetap cantik.hehe

  7. ckp xserupa bikin….

  8. dh tua pun tetap ngancam…

    hehehe…

    TQ.

  9. still cun ap..dah cntik,x make up pon still cntik

  10. skali pandang cm mona pandeyyy pun aderrr hahahaha hoo sori kakkk hehehe

  11. x baik la hina2 orang…t tuhan marah…pe la korang ni….huhu

  12. ya, memang nampak macam Mona Fandey dari dulu lagi. Bukan nak hina, tapi resemblance tu memang ada.

  13. filem malaysia ni watak bagi watak buruk2 TAPI PAKAIAN SIAP ADA BEKAS GOSOK LAGI NGAM STERIKA….HAHAHHA

counter statistics