Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Apabila Sharifah Sakinah tayang badan makin slim (5 Gambar)

Apabila Sharifah Sakinah tayang badan makin slim (5 Gambar)

Dah menjadi trademark, kalau sebut nama Sharifah Sakinah mesti ramai dah terasa perasaan menyampah dengan video-video gile meraban yang dihantar-nya selama ini. Kali ini kami nak share sedikit apabila Sharifah Sakinah tayang badan dia yang kurus slim gittew. Fuh sangat kebaratan. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

15 comments

  1. sedar ler kite semua akan mati bukn hidup untuk selama-lamanya…

    sebelum terlambat bertaubat ler….

  2. pompuan ni mmg tak tahu malu, sbb dah tak glamer lah ni, nak cari publisiti murahan jer…

  3. Sapa Sharifah Sakinah? Tak kenal pun.. klau Sakinah lgu XPDC aku tau le..

  4. Aku tak tahu la retis zmn skrg ni… Buat benda bodoh pastu bangga tunjuk ktt org. Bila kena kutuk mula nak meroyan. Ni la jadi bila org2 yg tak berapa nak bijak byk duit dan popular kt dunia ni. Tp org bijak pun byk je yg buat mcm tu kn 🙂

  5. ish3 birdbird ni,dah lah pegi mandi,busuk lah :p

  6. Aku bukannya baik sangat..tapi aku malu bila lihat orang2 yg bangga berpakaian camtu, tp masih mgaku umat Nabi Muhammad. Tak takut pd Allah ke?

  7. Pompan bodo n prangai mcm jamban!

  8. Sakinah who???

  9. Adui, kelakor aku tengok kaki yang itam itu. Hu Hu Hu

  10. bimbooooooo!!! ksian cari publisiti murahan. ish3..

  11. my name is noname

    kite x de hak nak judge org lain berdasarkan luaran je…
    wahai paparazzi sklian…itu mmg keje korg…
    namun,adakah halal pekerjaan itu jika kerja kita hanya mahu menayang keburukan org lain?
    bolehkan kite tukar tajuk ni kpd tajuk yg lebih baik?
    thinks positive walaupun keadaan tersebut dpt disangkal….
    cuba kalau kite ada kat tempat mangsa?apa prasaan kite?
    mungkin ade masalah berat sdg dihadapi ke?tu psl die jadi mcm tu…
    #it may be a little bit poyo…saya minx maap.may God bless you.

  12. Wey kalau ade masaalah mintak tuhan ririgan kan bukan main gini gitu2 ish ish ish.,poyo moyo,tak faham juga la dorang nih,bukan nak main kutuk2 tau la doser kutok orang ni,tapi nak nasihatkan dah tak jumpa ngan dia so nak wat caner ce pike2 kan.

  13. Kesian Mak Bapak dia kan,kalau orang nak salahkan mesti Mak Bapak dia yang kene tempias,tak pandai jaga anak lah ish ish ish,kesian pulak padahal budak tu dah besau,pandai2 la jaga nama Mak Bapak.Adusssssssssssssssss/

counter statistics