Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Apabila Shylla Amzah memakai tudung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

16 comments

  1. jatuh cinta lagi

  2. cantik nyer shila bertudung… kan bagus kalo diteruskan, bkn takat pakai time rayer jer… suke sore dier…

  3. Bolehla.. Dia Ni Xde cun sgt. Tp xdela cun. Suam2..

  4. gmba 1st tu ngn adek die ke?

    cute…haha

  5. eleh….
    aku tgk dia bertudung hari2 kat skolah menengah dulu….
    hehehehe….
    😛

  6. Eh afiq ryunosuke, bkn ke ko skolah kat Henry Gurney ke dulu?
    hehehehe….
    😛

  7. nie real sha

  8. shilaa amzah bila pakai tudung sangat cantikk saya minat sangat sangat kat akak:*

  9. shila amzah awak cute and cantikkkkkkkkkkkk

  10. shila saya nk kawen dngn saudari boleh..??

counter statistics