Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Apabila Wangi Fabulous Cats pakai tudung

Apabila Wangi Fabulous Cats pakai tudung

Lepas kantoi gambar Wangi bersama bekas teman lelakinye pade awal tahun ni, Wangi agak menyepi dari dunia hiburan kite, plus tambah pulak kate Fabulous Cats bakal berpecah kerana masing-masing sekarang sibuk dengan karier masing-masing. Gambar terbaru kami terima ni apabila Wangi Fabulous Cats memakai tudung. Lagi gambar di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

7 comments

  1. dia nie indon ker malay?tak lawo tak femes maner….kontroversi jerk lebih!

  2. dowh…xde beza pun bertudung ataw x…pakai selendang, tp jambul ttp tersembul kluak, mcm mirip2 artis mana satu nth, lupa dah

  3. KIAMAT sudah dekat..takbir!
    semoga mendapat hidayah o_O

  4. bagus2..tapi rambut tetap nampak & itu adalah aurat..
    pakai la tudung molek2..aduss

  5. nate apo lbih baik x payah pkai tdung……………..

  6. cantik gak minah ni..tang kat bibir tu cantikkk….

counter statistics