Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Apsal Nana pose macam ni?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

9 comments

  1. Biasa ler artis kan

  2. nana pn nk tunjuk jgk bontot diye yg bulat tu & tetek diye yg x bape besar tu…

  3. Nana…benda yang cantik tak perlu ditonjolkan…sudah ada nilainya yang tersendiri…

  4. apa yang cantik aku tak tau…simpan lah utk suami benda tu bukan utk tontonan umum

  5. elehh..yg krang sibuk..wat apa?..dah mmg cantik bila lagi nak tayang…tak kan dh tua nti kot…baru nak buang tabiat..hahahahaha……cantik nana nie….i pn body cm nana…jan jelous….:p

  6. ko ingat cun sgat ke pose cm2????bawak2 la brtaubat!!!!!1

  7. klu mcm punggung kim kardashian takper gak,,

  8. macam siallll jer….ingat lawa la tu…? dalam kubor nanti ko tahu lah ….!!

counter statistics