Tuesday , November 21 2017
Home / Gossip Panas / Apsal Nana pose macam ni?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Nur Sajat cuba buktikan kewanitaan, tunjuk darah kotor

Siapa tidak kenal usahawan terkenal, Nur Sajat. Ada saja cerita pelik daripada dia bermula dengan ...

9 comments

  1. Biasa ler artis kan

  2. nana pn nk tunjuk jgk bontot diye yg bulat tu & tetek diye yg x bape besar tu…

  3. Nana…benda yang cantik tak perlu ditonjolkan…sudah ada nilainya yang tersendiri…

  4. apa yang cantik aku tak tau…simpan lah utk suami benda tu bukan utk tontonan umum

  5. elehh..yg krang sibuk..wat apa?..dah mmg cantik bila lagi nak tayang…tak kan dh tua nti kot…baru nak buang tabiat..hahahahaha……cantik nana nie….i pn body cm nana…jan jelous….:p

  6. ko ingat cun sgat ke pose cm2????bawak2 la brtaubat!!!!!1

  7. klu mcm punggung kim kardashian takper gak,,

  8. macam siallll jer….ingat lawa la tu…? dalam kubor nanti ko tahu lah ….!!

counter statistics