Saturday , July 26 2014
Home / Dunia Artis / Aqasha Rosli pun nak tayang pusat (1 Gambar)

Aqasha Rosli pun nak tayang pusat (1 Gambar)

akasyapusat

Trend artis yang rajin pergi gym. Apabila badan sudah ada bentuk, mari tayang di Instagram masing-masing. Tapi gambar tayang pusat ni macam ada kena-mengena dengan Remy Ishak la kan. Ye la, dua-dua ada kaitan dengan nama artis perempuan yang sama. LOL!

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

24 comments

  1. Yucksssss!!!! Tayang kat bini sendiri sudah!

  2. wow. haha. lelaki yang baik, adalah lelaki yang pandai jaga aurat nye

  3. kenapa nak kena tunjuk…..tutupla aurat tu….

  4. Remy dan Aqasha ni macam nak suruh TZ jadi pengadil bina badan jer bagi markah muscle sapa yang terbaik…

  5. Geli Laki Dada Bulu

    Lawa lg badan dia ni drpd remy…hehe

  6. bwh sgt tue..sket lg terkuar kuih btg buruksss…..

  7. Pakai baju elok² boleh kn…senang…doa supaye dia ni insaf…yg korg memekak dok berbalah pehal….talengong

  8. sye
    mewakili tiz zaqyah mengundi aqasha, hidup badan aqasha, nyahh smua, choiiiii

  9. dok sibuk menayang body ni..dapat piala kerrr?????????B)

  10. Alaaaa tayang mane pun, Tiz tu bkan heran sgt body korang pun sgt..yg penting "alat sulit" sape yg agi hebat! Sape pnye lebih panjang, lebih besar, lebih tahan lama dan lebih berair dialah yg lebih hebat dan penting. Sape pandai gerudi dia lah awesome. Lepas ni pls tayang lak yg tuttt tu..kami komen ramai2 dgn Tiz…

  11. ASTAGA??????

  12. Ya Allah.. akhir zaman da ni.

  13. Pelik² la korang punye komen

  14. Ini lah bdn yg dh hentak tiz zaqiah waktu tiz dgn remy, kes nk tayang bdn ni sbb nk dptkn lbh ramai pompuan selaku bahan penyedap di masa hadapan,mamat ni tak cukup ada bini,kesian bini dia takut kena infection, lebih baik main pakai condom bini dia tapi kesian la takkan main dgn bini nk pakai condom,nk buat mcmana, laki dia punya tutttt byk dh celop lobang yg haram selain bini…oooopp aqasha jgn marah,anda tahu kenyataan ini benar kan,senyum ja..tak perlu kata apa2

  15. ada pusat tayang;ada lubang bontot korek………..

  16. biarlah kat dia….kita apa susah…jaga diri sendiri lagi baik ….biarlah dia nak tayang apapun…. suka tengok…tengok tak suka boleh blah……………..

  17. memang kerja artis tayang body….nanti tak laku pulak………..kalau dah tua nanti baru nak tayang body siapa nak tengok……………muda-muda ni kalau boleh tayang habis lagi syok ………….kenapa tayang pusat…. tayang la lu punya anu tu……………….

  18. Kenapa lah kahwin kalau cuma nak susahkan anakbini. Men's ego has no ending.

  19. tayang lubang bontot lagi best……. ada taik kering lekat………….

  20. aku sokong aqasha, biasa la tayang2 pusat ni, baru lelaki beb

  21. nyah? ko pondan suke la tgk benda2 camni feeling lebih..hahaha tak sedar diri ada batang jgak..gi lawan pedang ngn aqasha tu..

  22. Kalo ko nak g je la….suruh org plak.aku taip nyah je,ikot yg bace intonasi sore mcmane kn?.mesti ko ni yg nyaaahhhhh hahaahahha

  23. anti-csa-pondan-nyah

    hahahaha csa pondan nyah… kah kah kah… csa pondan nyah…

counter statistics