Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Artis Contoh – Nubhan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

13 comments

  1. Normal la…artis pun manusia biasa juga.Cuma bezanya dikenali ramai je..Adakah kerana bergelar 'artis' tak boleh makan di gerai – gerai tepi parit??? Kalau ikutkan ramai juga artis lain yang tak kisah.Pernah tengok Erra Fazira di Pasar Basah TTDI.Siap pegang lagi ikan – ikan tu.Ok je….Malah pernah tengok dia beli durian dan kui putu bamboo dekat Chow Kit…siap makan di situ lagi durian tu:-)

  2. ermm..sedap nyer..mee rojak tu..terliur

  3. ni kan gmbr dr web mr manager?
    pandai2 je korg nak watermark

  4. kt sebelah nubhan 2 kan nikki?
    nape x ckp die artis contoh jugak?

  5. sebab nikki tak mkan…

  6. orang bukan kenal dia pun, dia pun bukan glamor sangat.

  7. ehhhh..ni port biasa aku mkn rojak nih…kt kelana jaya
    sodappp tul jang…sampai x toghangkat tongkok nubhan tu aaa..

  8. baguih la camni…
    x kesah la tepi parit pon..
    janji halal ye dakkk…..

  9. hobenjanghoben

    org nogori memang cam tu…

    low profile……..

  10. bagus lar xmemilih kan….hehehehehehe..tp makan cmtu jew da lew artis contoh kew…radhi oag pun makan kat tempat cantu…..cendol lg…tapi xder pun cakap artis contoh..hehehee

  11. warih…….;)

counter statistics