Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Artis Lelaki Dayus of the year – Remy Ishak

Artis Lelaki Dayus of the year – Remy Ishak

Ha amik kau obat, sekali pihak perempuan bersuara, lantas kau menutup telefon bimbit kau ya Remy Ishak. Cerita dari belah perempuan sangat berlainan, mari kita ikuti petikan yang di ambil dari Harian Metro.

“Saya nampak Remy pusing badan dan melibas tangan dengan laju ke arah muka kiri cik muda (Ummi Nazeera),” kata seorang saksi kes pergaduhan antara pelakon drama Nur Kasih dan teater Natrah, Remy Ishak, 27, dengan pelakon remaja, Ummi Nazeera Nur Hidayah Zainul Abadin, 19.

Gila la kau ni Remy, loser dan dayus pukul perempuan. Tambahan pula Ummi ni baru 19 tahun. Pick your own size la man. Dah pukul lepas tu siap ugut 2 kali supaya tidak dilaporkan kepada polis.

“Dua kali Remy pesan supaya tidak melaporkan perkara itu kepada sesiapa sebelum menyuruh saya bantu mengangkat cik muda yang jatuh terlentang dan mengambil bedak asas di rumah untuk menutup luka.

“Saya hanya menurut perintah dan membantu cik muda yang mengadu kesakitan akibat bengkak di muka kiri dengan luka dan lebam sekitar matanya,” katanya yang ditemui di restoran milik Maziah di Danau Kota di sini, semalam.

Mari kita tunggu cerita seterusnya, siapa yang mereka cerita sebenarnya. Patutlah penulis berasa sedikit pelik dengan penjelasan dari Remy Ishak sendiri.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

13 comments

  1. hahaha..tu la artis..remy tu pn bkn baik sgt..dh artis sume hipokrit..dua2 same jer..bior rasekan..uhuhu..mcm2 la artis skg ni..

  2. jgn jadi jantan le klu pukul ppuan..
    ppuan plak jgn ego cari sbb atau provoke org lelaki smpi kena pukul
    tukang tgk plak, jgn jaja crita je kat press better lapor ke pihak berkuasa

  3. mane gambo ko ewiezz? hahaha..
    bese la artis same je..dua2 slh..xyah nk salah kan satu phk je..

  4. lelaki pukul perempuan = lelaki dayus
    perempuan pukul lelaki = lelaki dayus

  5. remy.. ko nak btumbuk sgt ke? pegi ajak awie..

  6. Sebelum nak panggil orang dayus TOLONGLAH fahami ERTI DAYUS sebenar. saya nak masyarakat tahu erti dayus sebenar. subhanalah…

  7. elok la tu. main pukul pukul plak dah.. aku cam tak caye je remy pukul umi sampai cam tu sekali. tapi, aku tak boleh nak cakap lebih2. tuhan lagi tahu apa yang berlaku. apepun, aku masih peminat setia REMY ISHAK!!! tapi, kalo betul nak pukul sal tak pukul sampai masuk icu terus. kan senang???

  8. ala…remy..kalau dah tau diri tu panas baran…jgn bercintala…cool down skit..kalau kuat cemburu..cari awek macam halimah jongang…tenang hati kau..conpem…

  9. Hi cheers for an incisive post, I really found your blog by mistake while looking on Goole for something else closely related, in any event before i ramble on too much i would just like to say how much I enjoyed your post, I have bookmarked your site and also taken your RSS feed, Once Again thanks for the blog post keep up the great work.

  10. lepas baca apa lala komen, aku cari apa makna dayus dalam kamus dewan bahasa dan pustaka, ini apa aku jumpa;

    dayus – hina dan keji (sifat atau perbuatan): hanya laki-laki ~ sahaja yg membenarkan isterinya mencari wang dgn jalan tidak halal; mendayus menghinakan, mengejikan, me­rendahkan, mencerca; kedayusan perihal (sifat) dayus: yg kekal dlm masyarakat yg jahil itu ialah kebatilan, ~, kebodohan dan fitnah serta hasad dengki. tidak bersifat kelelakian; pengecut; penakut.

    dalam islam lain makna nya, aku rasa kat sini penulis guna perkataan dayus ikut kamus dewan bahasa dan pustaka…. hehe

counter statistics