Monday , September 26 2016
Home / Gossip Panas / Artis tinggalkan 3 permainan seks

Artis tinggalkan 3 permainan seks

artis-permainan-seksPetikan diambil dari Gua

Macam-macam hal dunia hiburan tempatan yang menjadi buah mulut orang ramai. Ada cerita sensasi, ada cerita suam-suam kuku, tidak kurang juga cerita yang sengaja direka untuk mencari publisiti. Walau apa pun jenis ceritanya, peminat dan pembaca tetap mahu tahu cerita selanjutnya.

GUA pernah terbaca mengenai cerita seorang artis yang meminta permainan seks daripada kekasihnya. Kalau sampai sudah meminta permainan seks, pastilah si artis mempunyai kehidupan yang nakal dan menyimpang dari tatasusila seorang gadis kerana dia masih belum berkahwin.

Baru-baru ini, ada sumber memberitahu GUA si artis tidak mahu lagi menggunakan permainan seks yang dimintanya apabila bertindak meninggalkan permainan itu di rumah sewa yang tidak lagi didudukinya.

GUA mendapat tahu, si artis tidak mahu apa-apa hubungan dengan kekasihnya, kerana itu dia bertindak meninggalkan ‘benda’ yang pernah dimintanya. Menurut sumber GUA lagi, permainan seks yang ditinggalkan bukan satu, sebaliknya tiga dan mempunyai pelbagai bentuk.

Mungkin juga si artis sudah insaf dan tidak mahu mengingat kisah-kisah lampau bersama bekas kekasihnya itu. Atau mungkin juga si artis mahu memberitahu bekas kekasihnya bahawa dirinya tidak sesekali menyesali perpisahan yang berlaku.

Sumber GUA menambah, kesemua permainan seks itu akan disimpan bekas kekasih si artis sebagai kenang-kenangan percintaan mereka dan mengingati betapa nakalnya si artis!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-suhaimi-saad-meroyan-lagi-mediamalaya

Gosip Suhaimi Saad share artikel mengenai poligami dan tuduh perbuatan fake akaun

Suhaimi Saad datang lagi dengan kontroversi terbaru apabila dikatakan berkongsi satu pautan berkaitan poligami di ...

15 comments

  1. hahaha…siapakah artis ini ya…mari kita sama2 teka…

  2. tu lah pasal.. elok x yah nak lindung muka dia.. kasi open sikit heheh .. baru tau dia..

  3. macam tau sapa jer..tp kang teka takut salah lak..kang berdosa lak..mana nak carik artis ni nak mintak maaf…

  4. sape? kan kate kaki panjang kn..nita kot..huhu

  5. ish ko ni xbaik tau oits..dalam ni kata dia dah break ngan bf dia..nita dok elok lg ngan bf dia si zahid tu..aku baru jer jupa dorang kat the curve minggu lepas..loving kapel ok

  6. behtu sape plak? psgn artis..die kate kaki pjg..so tggi la tu..haha..muke x cam la..x pemes la tu..uhu

  7. tp tgk gaye rambut mcm tu..mcm nurul syuhada yg tv3 tu je..hahaha..tp die bkn artis sgt pn

  8. harap2 bukan awan dania…sb dia baru clash ngn fahrin kan..opppssss…

  9. aah la..haha..mcm scha je..xkan die kot? huhu..wt malu je

  10. hmmm xyah teka2 aaa. klu dah insaf alhamdulillah, semoga terus dpt hidayah….aminnnn

  11. Gambar tu merujuk kepada artis yang dimaksudkan ke?
    Macam pernah nampak dan gaya tu macam Nurul Syuhada..
    Hmm..

  12. Tuu laa..dia kan personaliti..personaliti termasuk dalam golongan artis ek? Huhuu..

  13. Eh eh…. kalau tengok dari gaya rambut…. macam Fasha Sandah la pulak….

  14. United of Youth 63

    Ini mmg kbetulan plak rasanya,aq pn t'fikir jwapan yg sma jgak sblum mmbaca komen para pmbaca.Ni mmg xbleh d nafikan lgi,sah2 Nurul Syuhada Nurul Ain.Klau bkan,mknanya ada bberapa artis yg aq syaki iaitu Yasmin Hani,Sharifah Sofea&sapa aq pn xtau.Hrap2 bkan yg aq knal la.

counter statistics