Saturday , November 29 2014
Home / Dunia Artis / Ashraf Muslim bakal berkahwin lagi, isteri kedua

Ashraf Muslim bakal berkahwin lagi, isteri kedua

Isu yang agak hangat minggu ini apabila dikatakan Ashraf akan berkahwin lagi. Wanita yang tampil memberikan kenyataan itu bernama Sakinah, dikaitkan bakal bergelar isteri kedua artis tersebut.

Difahamkan mereka sudah mengenali satu sama lain sebelum artis tersebut berkahwin melalui sebuah program televisyen.

Gadis itu agak terkejut dan sedih apabila berita ini diketahui umum lebih-lebih lagi ada pihak bertanggungjawab mendedahkan isi kandungan fail permohonan poligami oleh Ashraf Muslim.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

13 comments

  1. Tahniah

  2. Perghh..nk bini cun je kot..sbb bini 1st x cun..tu la laki .puihh

    • bini 1st dayana tu xcun mcm artis make-up tebal2x. dayana tu wajah sejuk mata memandang. sayu je
      <3

    • klu dia dh mampu dan cukup syarat apa salahnya….kawin ni utk dapat pahala…bini 1st ttu tahu apa ganjarannya di syurga nti….

  3. Xcun pun tp perangai,pewatakan dia cun…xmcm rebecca..pkai bj nk tekua tetek..

    • heyy sape kata i pakai bajuu,, i mmg tak pakai baju pun la.. i cuma alas kapas di kulit i sahaja,,,

  4. nana wan lebor

    to dayana, tarik diri lebih baik, tumpukan sepenuhnya pada kerjaya anda..tak yah tumpukan pada lelaki yang tak sedor diuntung….rupa takde tapi kerjaya ada….

    • sis, kita xtahu prkara sebenar. tarik diri or stay tu semua ketentuan Allah. kita doakan je sumanya terbaik tuk masing2x. kadang stay itu jln terbaik tuk mereka yg ditentukan Allah ada hikmahnya. Same goes berpisah.
      Kita ni hamba-Nya. Dia lebih tahu. Mintak yg trbaik ye untuk mereka

    • jgn menghasut….bnda ni bnda baik…haram dan berdosa bsr istri mtk cerai tnpa sbb yg munasabah…kawin ni byk dapat pahalanya…ganjaran bsr utk bini 1st di syurga nti…

  5. belum tentu betul …kita tak tau apa cerita sebenar …media ni PROPA je lebey
    ntah2 borang yg diambil tu tuk org lain …sapa tau ..ashraf tolong amik kan je

  6. waaauu..bab kawen lebeyyy ni laki la bnyk sokong..pahala la,sunnah la..pdhal solat subuh xtau wat ke x..nafsuuuuuuuuuuuuuuuu oh nafsu

counter statistics