Tuesday , November 12 2019
Home / Mak Bedah (page 4)

Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

February, 2011

  • 11 February

    (Gambar) Rozita Che Wan dan anak ikannya

    Jande ‘howt’ Malaya nie telah di tangkap gambarnye bersame dengan anak ikan tercinte iaitu Zain Saidin adik kepade Sasha Elite tuu. Ayat nak Speku gitu. Haha. Gambar ni diambil sekitar perkahwinan adik Rozita, Ayu Raudhah dah Zaquan tempohari. Sesuwwwaaii sangat kan?? Same cantik same padan. Golongan artis ni tak moh ngaku kalau bercinte. Nyampahs tol Mak Bedah. Kalau ye pun ...

  • 9 February

    "Ewwwww…" Bahasa kita budaya kita

    Huhuhu..Video kat atas nie adelah untuk tontonan uolls kakak2, adik2 & brader2 yang slalu tulis kat Wall Fb, Ym n SMS pade orang. Aduh pening gak nak membace kalau Mak Bedah dapat sms dari adik2 or org2 yang suke gune perkataan cenggini. Iyeee..Mak Bedah tau,dak2 zaman sekarang. Ishhh.. Agak2 kalau kite bagi test ejaan bahase melayu, dorang leh pass ke ...

December, 2010

counter statistics