Tuesday , November 12 2019
Home / Mak Bedah (page 5)

Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

December, 2010

November, 2010

  • 30 November

    Bekas suami Maya Karin yang….

    Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah. Wahhh!!! Kecoq ayaq liuq Mak Bedah tengok body ex-husband Maya Karin ni.Fuhh!!Terbakaq no.. Haha Steven David Shorthose atau nama Islam nye Muhammad Ali, adalah bekas suami Maya Karin. Die nie rasenye cikgu matematik,tapi kapal dalam gambo tu tak taulah kalau2 die yang punye. Badan mamat saleh ni huiyoo. ...

  • 30 November

    Disebalik tabir video pernikahan Elyana

    Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah. Uols semue mesti dah tengok kan video yang Elyana ajak suami die kahwin. Dorang pun dah selamat dinikahkan oleh bapa Elyana sendiri pade 19.11.2010 yang lepas. Ok2. Video ni pulak adalah di sebalik tabir semase pernikahan mereka. Yang penting Elyana sangat comeii hokeh!. Semase Mak Bedah tengok video ni, ...

counter statistics