Wednesday , May 24 2017
Home / Dunia Artis / Awal Ashaari dan Scha Yahya di Eropah (17 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Nassier Wahab dianugerahkan DIMP, bawa gelaran Datuk

Sekalung tahniah kami ucapkan buat penyanyi popular era 1980-an, Nassier Wahab, 55, apabila dianugerahkan Darjah ...

11 comments

  1. they're so luckyyy!! seronok gi tempat orang dgn orang yg kita cinta. 🙂 lagi2 tempat yg memang terkenal romantiknya. hope one day dapat experience camtu gak. :p

  2. Macam dalam babak filem pulak.

  3. untung la….

  4. apa la yang korang nak banggakan sangat tempat romantik.. kat mana2 pun boleh romantik kalo korang nak… paling baik kat tanah suci jer….

  5. sedap la dpt main sejuk2 kat sane

  6. alaa..kejap je tu..sok begaduh lah tu..

  7. Boring sgt ke, sampai scha koreh taik hidung?! Lol! Layannnn…

  8. Allaaaaa… Harus ke tunjuk beg2 shopping itteww??!! Poyo laaa… Balik msia curik baju! Sebab dh abis duit shoppin!Hahaha..

  9. sakan nye begamba belatarkan bangunan freemason…..sadis…

  10. Tunjuk mewah pada orang….Riak jer….

counter statistics